FANDOM

Driscoll jest byłym hydraulikiem i liderem frakcji Wiecznych Rycerzy.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Driscoll jest pół łysym mężczyzną o muskularnej posturze. Ma niebieskie oczy i krótką, czarna brodę. Często nosił białą zbroję zasilania Wiecznego Rycerza. Jego nogi, przedramienia i ramiona są czarne, a z pleców wystaje czerwona peleryna. Na hełmie widnieje czerwony wizjer, natomiast z czubka głowy wyrasta pięć rogów różniących się wielkością. Na klatce piersiowej widnieje symbol Wiecznych Rycerzy.

Driscoll nie zmienił się znacznie, jednak wydaje się być młodszy. Zamiast zmodyfikowanej, białej zbroi nosi standardową, siwą zbroję Wiecznego Rycerza z symbolem zakonu na brzuchu.

Osobowość Edytuj

Driscoll jest bardzo energicznym, a zarazem niebezpiecznym człowiekiem dążącym do władzy. Zawsze próbował mieć armię, która walczyła by za niego. Jego chęć przejęcia władzy nad światem, doprowadziła go do uzyskania Sub-Energii, która mogła zniszczyć całą ludzkość. Dopiero gdy przekonał się, że legendy o Sir George'u były prawdziwe, zaczął okazywać mu szacunek.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Driscol Face.png

Driscoll jako hydraulik

Driscoll niegdyś był niezwykłym hydraulikiem, jednak przez łamanie zasad międzygalaktycznych obrońców i kradzież obcej technologii dla własnej korzyści, został wydalony. W ramach zemsty wstąpił w szeregi Wiecznych Rycerzy, gdzie po krótki czasie został wiecznym królem. Jako wielki przywódca stworzył grupę poświęconą zemście na hydraulikach.

Ben 10 Edytuj

Driscoll debiutuje w odcinku "Idealny dzień", gdzie nakazuje Czerwonemu Rycerzowi zostawić Enocha w cierpieniach w świecie marzeń, gdyż nie wypełnił swojej misji prawidłowo. Obiecuje, że sam zajmie się młodym Tennysonem.

W odcinku "Ben 10 kontra Minus 10: część 1", Driscoll tworzy potężną drużynę Minus 10, w której znajdują się wrogowie Tennysona. Czerwony Rycerz, Animo, Clancy, Rojo, Czarodziejka, Drągal, Kudłata, Kwaśny Oddech i Sublimino wykonują każde polecenie wiecznego króla. Wspólnymi siłami zamierzali zniszczyć Bena, Gwen i Maxa, a także towarzysza bohaterów Coopera Danielsa. Większość ataków przestępców nie sprawdzają się, dzięki czemu czwórce herosom udaje się ukryć w starej bazie hydraulików w górze Rushmore. Subliminowi udało się wcześniej zahipnotyzować technopate, przez co nakazuje mu zaatakować Tennysonów.

W odcinku "Ben 10 kontra Minus 10: część 2", Driscoll dowiaduje się, że Tennysonom udało się uporać z Cooperem. Minus 10 rozpoczyna kłótnię między sobą, która jest spowodowana chęcią przejęcia przywódca każdego nad pozostałymi. Pomimo tego, Wiecznemu Królowi udało się uciec z potężną Sub-Energią, której używa do zasilania zbroi, dzięki której może zawładnąć światem. Ostatecznie Upchuckowi udaje się pokonać wroga i odebrać potężną moc, a sam Driscoll ucieka, pozorując własną śmierć.

Driscoll powraca w odcinku "Czystka", gdzie na spotkaniu wszystkich frakcji Wiecznych Rycerzy spotyka Sir George'a. Początkowo nie wierzy, że jest to prawdziwy założyciel zakony, jednak po przegranej z walce niepewność znika. Ku niechęci większości dowódców, zakon ponownie łączy się w jedną, solidną całość i wypowiada wojnę kosmitą żyjącym na Ziemi. Później Driscoll zaczął prowadzić grupę rycerzy, aby pozbyli się z planety wszystkich obcych. Został on wyzwany do honorowej walki z Benem, która decydowała o losie więźniów. Po długim pojedynku, Ostateczny Pajęczarz wygrał. Pomimo tego Driscoll nakazał zabić kosmitów, co zmusiło Tennysona do potężnego ataku. Dowódca będąc zagrożony wycofał rycerzy, a następnie przeprosił Sir George'a za swoje niepowodzenie. Pierwszy wieczny rycerz uznał, że nic się nie stało, gdyż wojna dopiero się rozpoczyna.

W odcinku "Niezapomniany rycerz", Driscoll i Sir Cyrus kontrolowali transakcje nowego sprzętu, kiedy zaatakował ich Raptus. Kosmita zabiera broń i prosi o wyjaśnienia. Driscoll zaczyna opowiadać legendę o "Świętym Georgu i smoku". Po dłuższej chwili i zastanowieniu pozwala Tennysonowie i zespołowi rozpracować wskazówki, gdzie zmierza Sir George. Nagle ogłusza on trio. Postanawia wraz z Cyrusem udać się za pierwszym rycerzem. Gdy go znajdują, dowiadują się, że dokładnym celem jest sanktuarium z sercem Dagona i Askalonem. Na miejscu zostają zaatakowani przez Krąg Strażników Płomienia. Ostatecznie Driscoll i Cyrus zostają pokonani przez doradce Edwardsa, a George przez Vilgaxa. Okazuje się, że wyznawcy demona odwiedzili sanktuarium ze względu na miecz, który może złamać pieczęć i wpuścić demona na Ziemię.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki