FANDOM

Poprzedni odcinek
Drapieżniki i ofiary: część 1
Położenie odcinka Następny odcinek
Gorzej już nie będzie
Drapieżniki i ofiary: część 2
Angielski: Of Predators And Prey: Part 2
Predators and Prey part 2 (30)df
Seria Ben 10: Omniverse Numer odcinka 121010
Sezon 211 Ogólny odcinek 162
Premiera Twórcy
Polska 6 marca 2013 Scenariusz Marty Isenberg
USA 17 listopada 2012 Reżyseria Dan Riba
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Drapieżniki i ofiary: część 2 to dwunasty odcinek serii "Ben 10: Omniverse". Jego polska premiera miała miejsce 6 marca 2013 roku.

Streszczenie Edytuj

DepreyPresa2P159

Phil pojawia się ponownie

Ben jest więziony w statku przez Khybera. Chłopak mówi porywaczowi, że nie uda mu się wypełnić jego planu do końca. Łowca początkowo myślał, że Tennyson próbował zyskać czas na Rooka, aby ten go znalazł, ale zwątpił, kiedy zobaczył zniszczoną odznakę bohatera. Ta była jedynym sposobem kontaktu partnerów. Po chwili Ben zaczyna obrażać Khybera mówiąc, że wysyła swojego zwierzaka, by robił wszystko za niego. Łowca ujawnia, że ten "kundel" ma Nemetrix stworzony przez Malware'a. Następnie informuje, jak ten stworzył urządzenie z pomocą doktora Psychobosa. Brakowało im jednak próbek DNA drapieżników, więc zatrudnili Khybera do zdobycia ich. Potem szukali przedmiotu badań, którym stał się Phil. Został wysłany na testy w formie Terroranchuli, która zaatakował Tennysonów podczas wakacji. Po krótkiej walce limit czasu mija i okazuje się, że bestią jest stary przyjaciel Maxa. Zdziwione trio chciało mu pomóc, jednak mężczyzna znikł.
DepreyPresa2P354

Konfrontacja z łowcą

Powracając na statek, Ben używa miecza Khybera, by uwolnić się, a następnie przekształca się w Gniewa. Pomimo zaskoczenia zostaje ponownie pokonany i wraca do ludzkiej postaci. Khyber łapie Tennysona i przygotowuje się do odcięcia Omnitrixa, lecz Blonko przychodzi na ratunek. Łowca jest zszokowany tym, że Revonnahgander znalazł jego statek. Okazało się, że Ben miał odznakę hydraulików przez cały czas, a ta zniszczona przy furgonetce w Podmieście była tylko przynętą. Nagle za rozkazem, pies łowcy zmienia się w Crabdozera, po czym atakuje Bena. Rook pędzi mu pomóc, ale Khyber zatrzymuje hydraulika. Bohater przekształca się w Inferno, jednak drapieżnik połyka go, a następnie wypluwa herosa w ludzkiej formie. Tennyson postanawia zmienić się w Gigantozaura, lecz wypada Armowiertło. Udaje mu się uniknąć przeciwników i uratować partnera, jednak Grzmotorobak atakuje kosmitę. Kolejną transformacją jest Mucha, która unika wielkiego robal, jednak zostaje zaatakowana przez Buglizarda i łapie Bena. W tym czasie, Rook odnajduje Khybera i zaczyna z nim walczyć. Tennyson transformuje się w Crashhoppera, który daje niezły wycisk drapieżnikowi. Jednak Mucilator łapie cudzoziemca. Ben ostatecznie przekształca się w Gigantozaura i zyskuje przewagę, lecz Khyber przyczepia Rooka do podłogi. Partner uświadamia sobie, jak łowca kieruje swoim psem. Wróg gwiżdże ponownie i Mucilator przekształca się w Trwonogę, który obezwładnia Gigantozaura i więzi go w kokonie.

DepreyPresa2P440

Frakcja znajduje Khybera

Ben próbuje przekształcić się w Way Biga, ale zamiast tego staje się Szarą Materią. Khyber zamierza przekształcić ponownie psa, ale Rook strzela w niego mazią, dzięki czemu nie dochodzi do transformacji. W tym czasie Szara Materia pokonuje Trwogonoge, szczypiąc go. Kiedy statek zaczął spadać, Ben transformuje się w Ziąba. W walce z Rookiem, Khyber miał zadać mu ostateczny cios, ale Tennyson zamraża go i ratuje partnera. Statek rozbija się, a bohaterom udaje się uciec. Łowca i jego pies przeżyli katastrofę, ale zostali ranni, jednak przyszli po nich Malware i doktor Psychobos.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Debiuty Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

11-letni Ben Edytuj

16-letni Ben Edytuj

Zed Edytuj

Phil Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Ben: Ty się nazywasz Khyber? Fajnie sobie kwadrat urządziłeś. Ciekawe, że czaszki kosmitów mogą być ozdobą.

Błędy Edytuj

  • W jednej ze scen, gdy Rook zakłada kajdanki Khyberowi, symbol na plecach był cały czarny.
  • W scenie, w której Crashhopper walczył z Buglizardem, twarz drapieżnika jest całkowicie czarna.
  • Kiedy Ben zatrzasnął Omnitrix, by zmienić się w Gniewa, klapka odsłaniająca rdzeń przeniosła się do przodu, a nie do tyłu.
  • Kiedy Rook przyszedł "uratować" Bena, symbol na jego Proto-Sprzęcie był cały zielony.
  • Kiedy Ben zmieniał się w człowieka, symbol Muchy był szary.
  • Kiedy Ben walczył z psem Khybera , obwódka płyty czołowej Omnitrixa była biała.
  • W jednej scenie pazury Gniewa były pomarańczowe.

Ciekawostki Edytuj

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Klik!

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki