FANDOM

Drągal jest jednym z członków Cyrkowych Dziwadeł.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Zamiast włosów, Drągal miał róg, który został zniszczony zanim pojawił się na ekranie. Przez to jego głowa przypomina duży palec z paznokciem. Jest niezgrabny, a jego rozmiar zwykle onieśmiela innych.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Drągal jest bardziej muskularny, a jego podbródek jest większy. Jego palce (oprócz kciuka) zostały złączone, a na nich widnieją paznokcie. Strój Drągala, niewiele się zmienił. Na oczach ma makijaż cyrkowy.

Umiejętności Edytuj

SZ407.png

Zwiększona siła Drągala

Drągal posiada zwiększoną siłę. Bez większego wysiłku, był wstanie walczyć z Czterorękim. Wykazuje się on też wytrzymałością większą, od zwykłego człowieka.

Wady Edytuj

Drągal nie grzeszy inteligencją, przez co może zostać łatwo pokonany przez mądrzejszych przeciwników.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Drągal debiutuje w odcinku "Kto się śmieje ostatni", gdzie wraz z Kudłatą i Kwaśnym Oddechem pomagali Zombozo.

W odcinku "Duchowe wyzwolenie", razem z resztą członków Cyrkowych Dziwadeł pracowali dla Fantoma, aż do jego klęski.

W odcinku "Ben 10 kontra Minus 10: część 1", wraz z dziesięcioma innymi wrogami Tennysonów stworzyli grupę Minus 10, którą władał Driscoll.

W odcinku "Ben 10 kontra Minus 10: część 2", Minus 10 został pokonany przez członków przestępczej organizacji.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Drągal powraca w odcinku "Powrót klauna", gdzie ponownie pracuje z Zombozo, zamieniając wszystkich w Bellwood w klauny zombie.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki