FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Devlin Levin to syn Kevina 11.000, najlepszy przyjaciel Kenny'ego, a później jego przybrany brat.

Wygląd Edytuj

Devlin jest uderzająco podobny do ojca, gdy był w jego wieku. Jest wysoki jak na swój wiek, ma długie czarne włosy związane w prosty kucyk, ciemnoniebieskie oczy i bladą skórę. Nosi ciemnoszarą bluzę z krótkim rękawem i kapturem, czarną koszulę, czarne spodnie, czarno-białe buty i bandaż wokół prawej nogi.

Umiejętności Edytuj

Devlin może zmieniać się z ludzkiej postaci w Devlina 11 (kopię oryginalnej mutacji Kevina) i zdobywa wszystkie uprawnienia Kevina z tej formy. Nie odziedziczył jednak zdolności do absorbowania materii.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Deviln debiutuje w odcinku "Ken 10", gdzie próbuje pomóc ojcu wydostać się z Nicości. Kiedy otworzył portal i zranił przyjaciela, uświadomił sobie, że Kevin jest zły. Nie zależy mu na spędzeniu czasu z nim, ale na pokonaniu Bena. W sytuacji zagrożenia, chłopak zmienia stronę i przyłącza się do Tennysonów, a następnie ponownie zamyka ojca w Nicości. W ramach wdzięczności i wiedzy o braku dachu na głową Devlina, Ben przyłączył go do rodziny.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj