FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Devin Levin był hydraulikiem i ojcem Kevina.

Wygląd Edytuj

Devin nie różnił się niczym od człowieka. Rysy jego twarzy są delikatne i podobne do młodego profesora Paradoxa. Jego włosy są czarne. Nosi standardowy strój hydraulików, aby zapewnić sobie większe bezpieczeństwo.

Osobowość Edytuj

Devin bardzo kochał swoją rodzinę, a także przyjaciół, dlatego przeniósł się na Ziemię i uznał ją jako swój dom. Dzięki temu mógł przebywać z żoną, synem i pracować z przyjacielem. Wykonywał każdy rozkaz wydany przez dowódcę, a także był w stanie poświęcić się, aby partner przeżył. Max opisuje go jako "energicznego", a zarazem "sympatycznego" człowieka.

Umiejętności Edytuj

DT200

Devin używa swoich zdolności

Devin posiada zdolność do absorbowania materii i używania jej na różne sposoby. Może przekierować energię przez ręce, by manipulować technologią, rozładować ją jako wybuch energii lub wykorzystać ją, by przyspieszyć odnowę komórkową, aby zwiększyć swoją siłę lub regenerować się.

Devin jest w stanie wchłonąć właściwości i skład chemiczny substancji, aby zmienić swoje ciało w materię ożywioną, którą używa, by zwiększyć swoją siłę i trwałość. Potrafi też naprawić obiekty złożone z tej samej materii, którą pobrał. Może również manipulować nią poprzez zmianę ręki, np. w miecz z danej substancji. Kiedy pochłania energię i DNA innych form życia, zyskuje 1/10 kompetencji i umiejętności tej istoty. Jego ciało ulega również niewielkiej mutacji.

Historia Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

DT250

Śmierć Devina

Devin zadebiutował w odcinku "Zemsta" w retrospekcji, gdzie pracował jako hydraulik. Wraz ze swoim partnerem Maxem, próbowali uciec statkiem od Ragnaroka - niebezpiecznego przestępcy, który kradnie energię z gwiazd i sprzedaje za najwyższą cenę, na czarnym rynku. Pościg rozpoczął się przez to, że międzygalaktyczni policjanci zabrali mu klucz do specjalnej maszyny, która bez niego wisi bezczynna w przestrzeni. Gdy żadna z broni hydraulików nie był skuteczna na wroga, Devin widząc, że nie powinien, zaabsorbował energię i przekierował ją na Ragnaroka, ogłuszając go. W tym czasie, Maxowi udało się użyć projektora Nicości, jednak wróg ostatnim strzałem zranił Levina. Bohater umiera w ramionach partnera, oświadczając, że uratowanie Ziemi przed kosmitą, nie było złym rozwiązaniem. Ostatnimi słowami poprosił przyjaciela, aby zaopiekował się żoną i synem, a także aby powiedział im, że ich kocha.

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

  • Zemsta (debiut; retrospekcja; śmierć)

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Devin Levin

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki