FANDOM

Derrick James Wyatt to amerykański artysta, projektant postaci i dyrektor artystyczny w serii "Ben 10: Omniverse".

Biografia Edytuj

Derrick James Wyatt pochodzi z Paw Paw w Michigan. Uczęszczał do szkoły Joe Kubert w New Jersey. Później otrzymał staż w Spümcø w Kalifornii. Ostatecznie opuścił miasto i rozpoczął współpracę z Warner Bros Animation, gdzie tworzył serię "Mucha Lucha" jako projektant. Od tego czasu pracował jako projektant postaci przy "Scooby-Doo i brygada detektywów", "Transformers Animated" i "Ben 10: Omniverse".

Ciekawostki Edytuj

  • Jest dyrektorem artystycznym, głównym projektantem postaci i stylistą kolorów przy serialu "Transformers Animated" produkcji Cartoon Network. Jako długoletni fan Transformersów, objęcie przez niego tych stanowisk było spełnieniem marzeń.
  • Derrick jako główny projektant postaci w wielu kreskówkach, do każdej z nich tworzy alternatywną wersję Sarii z serialu "Transformers Animated". W serii "Ben 10: Omniverse" jest nią Galwanka Fergi.
  • Derrick jest wielkim fanem dzieł studia "Marvel Comics". Wszystkie swoje pomysły czerpie z tych produkcji.

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Derrick J. Wyatt