FANDOM

Poprzedni odcinek
Zaginięcie więźnia numer 775
Położenie odcinka Następny odcinek
Simian mówi
Czystka
Angielski: The Purge
The Purge.png
Seria Ben 10: Ultimate Alien Numer odcinka 33
Sezon 3 Ogólny odcinek 131
Premiera Twórcy
Polska 11 kwietnia 2012 Scenariusz David McDermott
USA 16 września 2011 Reżyseria Butch Lukic
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Czystka to trzydziesty trzeci odcinek serii "Ben 10: Ultimate Alien". Jego premiera w Polsce odbyła się 11 kwietnia 2012 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

Screen shot 2011-09-21 at 9.45.57 AM.png

Sir George z rycerzami

W zamku Driscoll, Urian, Patrick i Enoch przyglądają się sobie z obrzydzeniem. Dawny Wieczny Król wybucha złością na Uriana, że wybudził go ze snu i musi przez to przebywać w "towarzystwie heretyków". W pewnym momencie wchodzi Sir George, który jest zły, że podczas jego długiej nieobecności zakon został podzielony na różne frakcje. Każda z nich zajęła się czymś innym, zapominając o głównym celu Wiecznych Rycerzy. Driscoll ze złością oznajmia, żeby starzec ostrożnie dobierał słowa. Potem nakazuje swym rycerzom, żeby go zabili, ale George'a bronią rycerze w innych, udoskonalonych zbrojach. Wściekły rycerz postanawia sam zaatakować człowieka, który się wtargnął na spotkanie, ale przegrywa pojedynek. Starzec przedstawia się jako pierwszy z pierwszych, założyciel zakonu Wiecznych Rycerzy. Słowa te prowokują wszystkich zgromadzonych do ukłonu. Stary George łączy wszystkie frakcję w jedną potężną, która ma pozbawić Ziemię z wszelkich kosmitów.

Purificação19.png

Pierce rozmawia z Rycerzami

W tym samym czasie, Pierce flirtuje z ziemską dziewczyną przy użyciu maski tożsamości. Nagle przychodzą Wieczni Rycerze i każą opuścić bohaterowi Ziemię, ale ten nie zgadza się. Rycerze grożą, lecz Pierce dalej się nie zgadza, co skutkuje jego śmiercią. Kawałek dalej, NRG, Gwen i Kevin walczą z Trombipulorem, który uciekł z Nicości. Przestępca ucieka, a zjawia się Argit i mówi, że Wieczni Rycerze wyganiają wszystkich kosmitów z Ziemi. Mimo braku zaufania do niego, ekipa pomaga mu i kierują się potajemnie do zamku, gdzie zastają Robot-smoka.

Purificação39.png

Polarny kontra Robot-smok

Trio rozpoczyna walkę z robotem. Polarny i Kevin niszczą strażnika, a potem udają się do rzeźnika i właściciela spożywczego sklepu dla kosmitów, Ignacjusza Baumanna. Tam dowiadują się, dlaczego kosmici opuszczają Ziemię. Sprzedawca mówi, że nie ma pojęcia, po czym grupa wychodzi. Sprzedawca odchodzi za zasłonę i okazuje się, że ukrywa tam całą rodzinę cudzoziemców przed Wiecznymi Rycerzami. Bohaterowie się cofają, a pan Baumann opowiada, że rycerze zaatakowali kosmitów na Ziemi. Zespół postanawia zastawić pułapkę i czeka na dostawę żywności. Większość rycerzy atakują bohaterów, jednak Ben zmienia się w Upchucka, lecz po chwili herosi leżą otumanieni na ziemi.

Purificação115.png

Driscoll przeprasza Sir George'a

Ben, Gwen i Kevin uwalniają się. Właściciel Ultimatrixa rzuca wyzwanie Driscollowi. Zmienia się w Pajęczarza i zaczyna walczyć z rycerzem. Po chwili transformuje się w Ostatecznego Pajęczarza. Przez ten ruch Tennysona, Driscoll zyskuje przewagę nad bohaterem. Po chwili, Ben odzyskuje panowanie nad sobą i dyskwalifikuje rycerza. Grozi mu śmiercią, gdy ten nie uwolni kosmitów i nie pozbędzie się rycerzy. Driscoll wykonuje rządy Tennysona, po czym odchodzi ze swoją armią. W zamku Wiecznych Rycerzy przeprasza Sir George'a za porażkę. Starzec uspokaja go i informuje, że nie zostanie zabity. Dodatkowo oznajmia, że zaczyna się nowa wojna - "wojna stu obcych".

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

  • Wybucha wojna przeciwko wszystkim cudzoziemcom na Ziemi.
  • Wszystkie frakcje Wiecznych Rycerzy łączą się i podążają za przewodnictwe Sir George'a.
  • Pierce zostaje zabity przez Wiecznych Rycerzy.

Debiuty Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Błędy Edytuj

  • Kiedy w bazie wszyscy Wieczni Rycerze sprzeciwili się Sir George'owi, usta Enocha poruszał się, pomimo tego, że miał maskę.
  • W wielu scenach, pasek na kurtce Argita znika, lub zmienia swój kolor z czarnego na brązowy.
  • Kiedy Argit zabiera pelerynę w zamku, jest ona fioletowa. Po nałożeniu, zmienia się na czerwoną.
  • Plecy Polarnego podczas walki z Robot-smokiem mają inny wzór i kolorystykę.
  • Podczas pobytu bohaterów w zamku i chronieniu się za maną Gwen, Ben stał za Argitem, lecz chwile później jest przed nim.
  • Podczas pobytu w sklepie Ignacjusza Baumanna, paski na rękawie kurtki Bena znikły.
  • Gdy bohaterowie przemieszczali się w sklepie pana Baumanna, bluzka Argita miała taki sam kolor jak kurtka.
  • W jednej scenie, odznaka hydraulika była w złym zabarwieniu.
  • Podczas rozmowy z Driscollem, zbroja Kevina nagle znika, a tuż po tym, można zauważyć, że Ultimatrix jest mniejszy niż zwykle.

Ciekawostki Edytuj

  • Sir Cyrus i jego frakcja nie byli obecni na spotkaniu z Sir George'em. Przyczyny tej nieobecności nie są znane.
  • Rodzina kosmitów, która jest ukrywana przez Ignacjusza jest z tego samego gatunku, co Tack.
  • Ben odnosi się do Ultimatrixa jako broń, pomimo tego, że Azmuth wiele razy powtarzał iż Omnitrix nie jest bronią i nigdy nie będzie.

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV.png

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki