FANDOM

Czujący Ostateczny Pajęczarz był kosmitą uwięzionym wewnątrz Ultimatrixa używanym jako Ostateczny Pajęczarz.

Wygląd Edytuj

Czujący Ostateczny Pajęczarz jest podobny do goryla o fioletowo-granatowym kolorze sierści. Posiada dodatkowe dwie pary nóg pająka, które znajdują się na plecach. Jego oczy mają czerwony kolor.

Osobowość Edytuj

Czujący Ostateczny Pajęczarz tak jak reszta wolnych ostatecznych był gotów poświęcić niewinnego superbohatera, aby samemu zdobyć wolne życie. Ta chęć doprowadziła do poddania się Bena, jednak później przeprosili ziemianina za swoje zachowanie.

Umiejętności Edytuj

ESS (238)

Plucie siecią

Czujący Ostateczny Pajęczarz ma podzieloną żuchwy na dwie połówki, dzięki czemu może pluć bardzo wytrzymałą siecią. Jego pajęcze nogi może schować, lecz dzięki nim może chodzić po ścianach.

Czujący Ostateczny Pajęczarz ma wysokorozwiniętą sprawność fizyczna, siłę i wytrzymałość.

Historia Edytuj

Czujący Ostateczny Pajęczarz debiutuje w odcinku "Największe poświęcenie", gdzie wraz z innymi wolnymi ostatecznymi, przekonał Bena do popełnienia samobójstwa, aby wszyscy mogli być wolni. Chłopak został jednak zatrzymany przez Azmutha w ostatniej chwili, natomiast ostateczni zostali uwolnieni i wysłani na planetę, na której mogą żyć w pokoju.

Występy Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki