FANDOM

Czujący Ostateczny Kulopłot był kosmitą uwięzionym wewnątrz Ultimatrixa używanym jako Ostateczny Kulopłot.

Wygląd Edytuj

Czujący Ostateczny Kulopłot ma metaliczny niebieski kolor ciała, a na ciemniejszych płytach widnieją kolce. Posiada ostre pazury i czerwone oczy.

Osobowość Edytuj

Czujący Ostateczny Kulopłot tak jak reszta wolnych ostatecznych był gotów poświęcić niewinnego superbohatera, aby samemu zdobyć wolne życie. Ta chęć doprowadziła do poddania się Bena, jednak później przeprosili ziemianina za swoje zachowanie.

Umiejętności Edytuj

ESS (315).png

Forma kuli

Czujący Ostateczny Kulopłot posiada zwiększona siłę i wytrzymałość. Ta druga w połączeniu z kolczastą kulą, w którą potrafi się zwinąć, tworzy niezwyciężony taran, mogący przebić się przez każdą przeszkodę. Podczas toczenia porusza się dość szybko i może się wysoko odbijać.

Wady Edytuj

Gdy czujący Ostateczny Kulopłot nie jest zwinięty w kulę, jest powolny.

Historia Edytuj

Czujący Ostateczny Kulopłot debiutuje w odcinku "Największe poświęcenie", gdzie wraz z innymi wolnymi ostatecznymi, przekonał Bena do popełnienia samobójstwa, aby wszyscy mogli być wolni. Chłopak został jednak zatrzymany przez Azmutha w ostatniej chwili, natomiast ostateczni zostali uwolnieni i wysłani na planetę, na której mogą żyć w pokoju.

Występy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki