FANDOM

Czujący Ostateczny Echo Echo był kosmitą uwięzionym wewnątrz Ultimatrixa używanym jako Ostateczny Echo Echo.

Wygląd Edytuj

Czujący Ostateczny Echo Echo ma niebieską skórę z metalu, kilka niebieskich, wyjmowanych elementów przypominających głośniki. Posiada też dłuższe ramiona i nogi. Jego usta nie poruszają się, gdy mówi. Czujący Ostateczny Echo Echo posiada czerwone oczy.

Osobowość Edytuj

Czujący Ostateczny Echo Echo tak jak reszta wolnych ostatecznych był gotów poświęcić niewinnego superbohatera, aby samemu zdobyć wolne życie. Ta chęć doprowadziła do poddania się Bena, jednak później przeprosili ziemianina za swoje zachowanie.

Umiejętności Edytuj

ESS (307)

Dźwiękowy atak

Czujący Ostateczny Echo Echo potrafi manipulować dźwiękiem. Może odczepić dyski dźwiękowe z ciała, które emitują potężne fale dźwiękowe. Dzięki nim może utworzyć pola siłowe, miny i bomby. Ma również zdolność do latania z prędkością dźwięku.

Oprócz umiejętności związanych z dźwiękiem, czujący Ostateczny Echo Echo posiada zwiększoną siłę i wytrzymałość.

Wady Edytuj

Czujący Ostateczny Echo Echo jest stworzony z metalu, co oznacza, że na jego ciele może pojawić się korozja po kontakcie z wodą. Może też z łatwością zostać namagnesowany.

Historia Edytuj

Czujący Ostateczny Echo Echo debiutuje w odcinku "Największe poświęcenie", gdzie wraz z innymi wolnymi ostatecznymi, przekonał Bena do popełnienia samobójstwa, aby wszyscy mogli być wolni. Chłopak został jednak zatrzymany przez Azmutha w ostatniej chwili, natomiast ostateczni zostali uwolnieni i wysłani na planetę, na której mogą żyć w pokoju.

Występy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Czujący Ostateczny Echo Echo użył krzyku dźwiękowego za pomocą ust, ukazując tym samym nowe kompetencje wyewoluowanych Sonorosian.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki