FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Czteroręki to kosmita z próbki DNA Tetramanda z planety Khoros.

Wygląd Edytuj

Czteroręki ma 3,5 metra wzrostu i cztery ręce, a całe czerwone ciało ma dobrze rozwinięte mięśnie. Posiada dwie pary pomarańczowych oczu, a ubranie składa się z białych spodni bez stóp i jasnoniebieskiej koszulki z ciemnoniebieskimi elementami. Symbol Omnitrixa znajduje się na lewym górnym ramieniu.

Umiejętności Edytuj

Szczególną umiejętnością Czterorękiego jest jego super siła, dzięki której jest w stanie podnieść przedmioty kilka razy cięższe od ciężaru własnego ciała. Oprócz tego posiada zwiększona wytrzymałość, która czyni go niezniszczalnym. Poprzez klaśnięcie czterema rękoma na raz, wytwarza silne fale dźwiękowe ogłuszające i powalające przeciwników. Dodatkową zaletą jest możliwość wykonywania wielkich skoków, umożliwiających przeskakiwanie dwa razy większych budynków.

Wady Edytuj

Masa mięśniowa Czterorękiego sprawia, że jest ​​stosunkowo wolny, a jego rozmiar nie pozwala mu walczyć z wiele mniejszymi przeciwnikami.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

  • Czteroręki zadebiutował w odcinku Gwen 10, gdzie poszła z Benem grać w kręgle. Tam zaatakował ich Vilgax, z którym kosmitka zaczęła walczyć.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Czteroręki jest pierwszą przedstawicielką z gatunku Tetramand.

Zobacz też Edytuj