FANDOM

Czteroręki to kosmita pochodzący z próbki DNA Tetramanda z planety Khoros.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Czteroręki ma 3,5 metra wzrostu i cztery ręce, a całe ciało ma widoczne dobrze rozwinięte mięśnie. Posiada dwie pary pomarańczowych oczu, a ubranie składa się z czarnych spodni bez stóp i białej koszulki w czarne pasy na klatce piersiowej i rękawach. Symbol Omnitrixa znajduje się na lewym górnym ramieniu.

Czteroręki ma złote pasy owijające na krzyż klatkę piersiową, a także widnieją one na nadgarstkach i kostkach. Nosi czarne majtki, które przytrzymuje złoty pas. Z czarnego pasa na głowie wyrasta kitek włosów. Symbol Ultimatrixa znajduje się na klatce piersiowej.

Ben 10: Omniverse Edytuj

16-letni Edytuj

16-letni Czteroręki ma trzy kolce na głowie zastępujące czarny pas. Dodatkowo posiada wąsy i czarne otoczki pod oczami, natomiast żuchwa wysunęła się do przodu. Do czarnych rękawic bez palców dołączone są czarno-zielone mankiety. Nosi czarne spodnie bez stóp i czarny podkoszulek z zielonym pasem po środku. W pasie można zauważyć zielono-biały pasek, na którym znajduje się symbol Omnitrixa.

11-letni czteroręki

11-letni Edytuj

11-letni

Czteroręki jest bardzo podobny do tego z oryginalnej serii, różni go większa masa muskularna.

Ben 10 Reboot

W Serii Reboot Czteroręki wygląda na bardziej umięśnionego, ma zielone oczy i znak Omnitrixa na klatce piersiowej,

nosi białą koszulkę, na której widnieje czarny pasek, jest wysoki i bardzo silny, na co wskazują jego niesamowite mięśnie

na dłoniach ma rękawiczki, nosi spodnie od pasa do stóp .

Four arms re

Umiejętności Edytuj

ByD a Mr Smoothie (27)

Super siła Czterorękiego

Szczególną umiejętnością Czterorękiego jest jego super siła, dzięki której jest w stanie podnieść przedmioty kilka razy cięższe od ciężaru własnego ciała. Oprócz tego posiada zwiększona wytrzymałość, która czyni go niezniszczalnym. Poprzez klaśnięcie czterema rękoma na raz, wytwarza silne fale dźwiękowe ogłuszające i powalające przeciwników. Dodatkową zaletą jest możliwość wykonywania wielkich skoków, umożliwiających przeskakiwanie dwa razy większych budynków.

Wady Edytuj

Masa mięśniowa Czterorękiego sprawia, że jest ​​stosunkowo wolny, a jego rozmiar nie pozwala mu walczyć z wiele mniejszymi przeciwnikami.

Kiedy jest przeziębiony, jego siła i wytrzymałość są osłabione, a także pojawia się wysypka pod pachami i jego skóra jest wyblakła.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W oryginalnej serii można zauważyć, że Czteroręki jest ulubioną transformacją Bena.
  • Czteroręki w każdej serii zmienia swój wyraz twarzy.
  • Czteroręki pojawił się w 51 odcinkach.
  • Jest pierwszym obcym użytym w serii Ben 10: Omniverse.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki