FANDOM

Czerwony robot jest przestępcą robotem.

Wygląd Edytuj

Czerwony robot jest humanoidem, którego tułów składa się z czterech czerwonych kręgów, zwiększających się od dołu do góry. Pomiędzy każdym z nich znajdują się srebrne gąsienice, ułatwiające ruch. Z najmniejszego kręgu rozchodzą się dwie nogi z czerwonymi stopami, a z każdego innego po dwie ręce z czerwonymi dłońmi i dwoma srebrnymi palcami.

Umiejętności Edytuj

ESS (23)

Miotacz ognia

Czerwony robot posiada zwiększoną siłę dorównującą Vaxazaurą, a także zwiększoną wytrzymałość. Każda z sześciu rąk jest elastyczna i może ją rozciągać, owijając tym samym przeciwnika. Dłoń może zmienić w przewodnik elektryczności, albo w skuteczny miotacz ognia.

Wady Edytuj

Czerwony robot pomimo swojej niezwykłej wytrzymałości jest podatny na ostrza, które z łatwością mogą odciąć mu dłonie. Bez nich nie może używać broni.

Historia Edytuj

Czerwony robot zadebiutował w odcinku "Największe poświęcenie", gdzie walczył z Kevinem, Gwen i Benem, żeby udowodnić, że jest "najsilniejszym gościem w galaktyce". Zespół nie dawał sobie z nim rady, dopóki Tennyson nie zmienił się w Ostatecznego Gigantozaura, który go pokonał i prawie zniszczył.

Występy Edytuj

Zobacz też Edytuj