FANDOM

Czerwony Rycerz, znany też jako Wieczny Ninja jest członkiem Wiecznych Rycerzy.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Czerwony Rycerz jest humanoidem czerwonego koloru. Jego całe ciało jest pokryte zbroją, a na prawym naramienniku widnieje symbol Rycerzy.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Czerwony Rycerz ma jaśniejszą zbroję, a jego hełm jest bardziej rycerski. Z tyłu wystaje mu pióro.

Umiejętności Edytuj

ABL (148)

Czerwony Rycerz walczy

Czerwony Rycerz dzięki temu, że jest robotem, posiada niezwykle wytrzymałą zbroję, jak i siłę. Jego refleks i szybkość zostały zwiększone, dzięki czemu jest nieuchwytnym przeciwnikiem. Dodatkowo posiada ograniczony system samo-naprawy, który może automatycznie zregenerować drobne uszkodzenia. W swoim asortymencie posiada różne bronie, takie jak: shurikeny, laserowe miecze, ostrza energetyczne.

Wady Edytuj

Pomimo tego, że Czerwony Rycerz posiada ograniczony system samo-naprawy, nie może zregenerować większych uszkodzeń.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Czerwony Rycerz debiutuje w odcinku "Idealny dzień", gdzie okazuje się, że został stworzony osobiście przez Driscolla, by go chronił.

W odcinkach "Ben 10 kontra Minus 10: część 1" i "Ben 10 kontra Minus 10: część 2", Czerwony Rycerz chroni Driscolla w szeregach grupy Minus 10. Ich celem jest zdobycie Sub-Energii, a także zniszczenie Tennysonów. Wieczny Ninja nie odpuszcza na krok swojego twórcy, lecz gdy ten zdobywa upragnioną moc, ginie wraz z Driscollem pod lawiną głazów wywołanej przez Upchucka.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Czerwony Rycerz powraca w odcinku "Powrót Wiecznych Rycerzy", gdzie służył dla nowego Wiecznego Króla - Josepha Chadwicka. Wraz z Sir Mortonem, oraz Komedią i Tragedią łapią Jimmy'ego, który odkrył, że współpracują z Moralistą. Gdy Ben i Rook odbijają z rąk wroga chłopaka, rycerze naprzykrzają się do momentu, aż ponownie łapią herosów. Ich plan zostaje udaremniony, przez Jimmy'ego.

W odcinku "Bill Gacks", Czerwony Rycerz wraz z Sir Mortonem i Komedią i Tragedią walczą z Wodnym Nahajem, niszcząc przy tym sklep z gąbkami Pakmara. Gdy sprzedawca karze bohaterom posprzątać bałagan w sklepie, rycerze uciekają.

W odcinku "Szybkołak w Londynie", Czerwony Rycerz pomagał Joseph'owi odnaleźć Ekskalibur. Gdy został lekko uszkodzony przez Szybkołaka zregenerował się, natomiast po złym użyciu Proto-Sprzętu został porządnie zniszczony. Zmutowany Chadwick uratował go z tonącej krypty.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki