FANDOM

Czerwonowłosy to jeden z członków przestępczego gangu Piąchy.

Wygląd Edytuj

Czerwonowłosy jest wysokim nastolatkiem z czerwonymi włosami, ustawionymi na irokeza. Pod oczami i na brodzie ma czarne znaki. Nosi srebrno-czarne buty z kolcami, fioletowe spodnie z czarnym paskiem i czarną bluzkę ze siwymi gwiazdami na piersiach. W celu zwiększenia kompetencji nosi specjalną zbroje składającą się z dużego, metalicznego plecaka na plecach, a także dwóch pomarańczowo-siwych rąk robota. Na ramionach znajdują się dwa zbiornik na Nosdenian.

Umiejętności Edytuj

Czerwonowłosy nie posiada nadzwyczajnych umiejętności, lecz takie daje mu pancerz, który nosi. Dzięki niemu posiada zwiększoną siłę i wytrzymałość, a także może tworzyć najróżniejsze tarcze energetyczne, pola siłowe i potrafi strzelać prądem.

Wady Edytuj

SacudidaPasado (371).png

Przestępca z popsutą ręką

Pancerz Czerwonowłosego jest zasilany przez dwóch Nosdenian. Jeśli nie będą się znajdować w pojemniku, pancerz jest bezużyteczny. Poważne ataki mogą przywrócić ciężkość rękawic, przez co użytkownik nie jest wstanie się poruszać.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Czerwonowłosy debiutuje w odcinku "Starzy znajomi", gdzie po zobaczeniu Bena i Rooka w magazynie, pomaga Hoodlumowi złapać włamywaczy. Po tym jak się uwalniają, Czerwonowłosy zostaje pokonany przez Blonko, który niszczy rękawice, przywracając jej prawidłową ciężkość. Następnie Bloxx rzuca nim o ścianę, po czym cały gang zostaje aresztowany przez hydraulików.

W odcinku "Zero honoru pośród brachów", Czerwonowłosy oglądał telewizje wraz z przyjaciółmi w swojej siedzibie, kiedy odwiedził ich Rook poszukujący Piąchy. Chłopacy byli zdziwieni, że hydraulik bezkarnie sobie siedzi wśród nich, jednakże zauważyli też zmianę w osobowości i stylu kosmity.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki