FANDOM

Poprzedni odcinek
Mrowisko
Położenie odcinka Następny odcinek
Ester
Cześć i dzięki za koktajle
Angielski: So Long, And Thanks For All The Smoothies
AYG 358.png
Seria Ben 10: Omniverse Numer odcinka 774
Sezon 111 Ogólny odcinek 157
Premiera Twórcy
Polska 31 października 2012 Scenariusz Len Uhley
USA 27 października 2012 Reżyseria Dan Riba
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Cześć i dzięki za koktajle to siódmy odcinek serii "Ben 10: Omniverse". Jego polska premiera miała miejsce 31 października 2012 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

AYG 34.png

Obserwacja bomb

Trzy bomby spadają z nieba, a Ben jako Crashhopper niszczy je, podczas gdy Rook przeprowadza ewakuację. Urządzenia powodują zakotwiczenie wielkiego statku na orbicie ziemskiej. Partnerzy udają się tam, aby zbadać całe zajście. Wlatują przez wielką dziurę w ogromnym statku. Na pokładzie z bohaterami komunikuje się Max z kuchni hydraulicznej, gdzie dwóch hydraulików i specjalista Patelliday, walczą z Kablo Mocnym. Gdy ten ich pokonuje, dziadek rzuca na niego kałamarnicę z garnka, po czym upada. Ben i Rook idą śladem folii bąbelkowej, która prowadzi ich do Braci Wredziaków. Tennyson chcąc zamienić się w Gniewa, zmienia się w Szarą Materię, po czym zamraża ich psując rurę. Po kilku minutach zostają oni odmrożeni, ale zakuci w kajdany. Hydraulicy pytają się dlaczego nie są w szeregach hydraulików, po czym dowiaduje się, że zostali wyrzuceni przez wysadzenie składu z bronią i budynków akademickich, w których znajdował się Rook.
AYG 114.png

Argit ze Zniszczatorem

W tym momencie ktoś w statku Rooka próbuje uciec. Szara Materia patrzy chwilę na panel sterowania i naciska guzik z promieniem ściągającym. Chłopak odmienia się. Złodziejem okazuje się być Argit, który twierdzi, że posiada niesamowite urządzenie mogące zniszczyć cały świat - "Zniszczator". Według legendy cywilizacja znana jako Kontumelia, lubiła skakać po różnych wymiarach i światach. Najgorsze było to, że kiedy świat im się nie podobał to wysadzali Zniszczatorem cały wszechświat. Lud Kontumelianów dawno wymarł, ale statek z tajną bronią na pokładzie dryfował po wszechświatach, pomiędzy wymiarami. Kilka chwil później przybywa załoga cesarza Milleousa. Grupa dzieli się, aby pokonać przybyłych przeciwników - Ben idzie z Argitem, a Rook z braćmi. Tennyson używa Pajęczarza do przyklejenia Argita do ściany, który potem ucieka. Później, chłopak jako NRG topi broń Incursian i dowiaduje się, że imperator i Argit zawarli umowę, a także że Argit oddał Zniszczator Wredziakom.

AYG 364.png

Nowy wszechświat

Incursianie zabierają Argita, a Ben i Rook gonią Wredziaków, którzy kierują się na Ziemię. Statek Rooka i Wredziaków psuje się przed Mr. Smoothym. W całej bójce przez przypadek zostaje uruchomiony Zniszczator. Ben zmienia się w Obcego X. Impulsy energii zaczynają niszczyć wszechświat. Ben próbuje przekonać Bellicusa i Serenę, aby pozwolili mu korzystać z kosmity, aby uratować wszechświat, lecz oni mówią, że jest już za późno. Ben tworzy kopie wszechświata różniącą się kilkoma szczegółami. Później partnerzy i aresztowany Argit piją koktajl, przy czym chłopak stara się wyjaśnić, co zrobił, lecz reszta mu nie wierzy. Przekonują go, że miał po prostu halucynacje. Bohater zauważa, że koktajl smakuje też inaczej.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

  • Ben pomyślnie używa Obcego X.
  • Ben tworzy nowy wszechświat z pomocą Bellicusa i Sereny.

Debiuty Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Błędy Edytuj

Error Argit.png

Niekompletny projekt Argita

  • Kiedy Ben zamierza przekształcić się w NRG, wybiera kosmitę na obręczy Omnitrixa, a nie na panelu dotykowym.
  • Po tym jak Obcy X przekształcił się z powrotem w Bena, projekt Argita był niekompletny.

Ciekawostki Edytuj

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV.png

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki