FANDOM

Cykor jest hydraulikiem i członkiem Szwadronu Alfa.

Wygląd Edytuj

Cykor wygląda jak humanoidalny insekt. Jest zielonego koloru i ma kilka jaśniejszych plam na ciele. Ma czułki na głowie i nosi czerwony strój hydraulika.

Osobowość Edytuj

Cykor jest bardzo strachliwy, ale zawsze chce dla wszystkich dobrze. Mimo swojej strachliwej osobowości dostał się do szeregów hydraulików.

Umiejętności Edytuj

VSB (152).png

Nieuchwytność Cykora

Cykor będąc w szeregach hydraulików przeszedł specjalne szkolenie, które pozwoliło obsługiwać mu kosmiczną technologie, bronie i pojazdy. Potrafi także strategicznie myśleć. Dodatkowo jego ciało jest bardzo śliskie i wytrzymałe, co czyni go nieuchwytnym.

Wady Edytuj

Strachliwa osobowość Cykora często wygrywa nad jego bohaterską duszą, przez co dochodzi do ukrywania się i unikania walk.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

VMC (124).png

Zraniony Cykor

Cykor pojawił się w odcinku "W kazamatach", gdzie pomagał Benowi, Rookowi i innym hydraulikom przetransportować Vilgaxa do nowego więzienia. Jednak atakują ich Attea, SześćSześć, SiedemSiedem i OsiemOsiem, którzy próbują wszystkich zabić. Cykor zostaje ranny w walce, ale zostaje uratowany przez Tennysona. Później towarzyszy Rookowi w podróży do pokoju, aby skontaktować się z Maxem.

W odcinku "Żaby wojny: część 1", Cykor pomagał odeprzeć inwazję Incursianów, lecz został przez nich pojmany, wraz z innymi hydraulikami.

RMP (324).png

Cykor i Kacz

W odcinku "Kto jest potworem?", Cykor wraz z Rookiem, Benem i Kaczem mieli przetransportować zacementowane ciało Viktora. Poprzez usterkę, musieli awaryjnie wylądować na Anur Transylu. Tam poprzez nieuwagę Tennysona Kuphulu porwał jego kompanów. Chłopak wraz z hydraulikiem Scoutem, uwalniają przyjaciół i pokonują mumię. Po dłuższej walce z potwornym trio, na którego czele stał De Szrama, bohaterowie próbują odlecieć ze strasznej planety, lecz Ben psuje urządzenie, poprzez które mogli odlecieć.

CHS (372).png

Cykor z ukochaną

W odcinku "Na zamku De Szramy", Cykor wraz z Benem i Rookiem pomagają odzyskać Czarodziejce Alfa Runę. Hydraulik zakochuje się w dziewczynie i przez cały czas próbuje jej zaimponować. Po pewnym czasie Czarodziejka zauważa starania kosmity, lecz zaraz po odzyskaniu magicznego artefaktu, tworzy sobie zbroję ze skalnych potworów. Cykor jest zawiedziony, po czym rzuca w Hope różnymi eliksirami i proszkami, które miał w plecaku, niszcząc zbroję.

VSB (237).png

Cykor i Fangampir

W odcinku "Fangampir", Cykor cieszył się, że opuszczają Anur Transyla, lecz gdy Kacz wyrzucił z Uroczej Kaczki Bena, był zły. Po namowach Rooka powrócili na straszną planetę, gdzie ujrzeli duet De Szramy i Lorda Transyla. Cykor i Ben jako jedyni nie zostali zahipnotyzowani przez Kiereszury. Gdy Tennyson uzyskał próbkę DNA Vladata, zmienił się w Fangampira, po czym próbował wyssać energię życiową z kosmicznego przyjaciela. Wspólnymi siłami odnaleźli zamek wrogiego Ektonuryta i pokonali obu przeciwników. Kacz był zły na Cykora, że prowadził Uroczą Kaczkę i zagroził, że ma więcej go nie ruszać.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Cykor

  • Niby oczywiste pytanie...

    6 wiadomości
    • Rofl ;^; Szynka ;^; Przecież ciebie tutaj nie było D:
    • Ten gość raczej przypomina Hana Solo ze względu na swój charakter i przywiązanie do swego statku, co nie?

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki