FANDOM

Crashhopper to kosmita pochodzący z próbki DNA Orthopterrana z nieznanej planety.

Wygląd Edytuj

Crashhopper jest bardzo podobny to konika polnego o kolorze zielonym. Na jego głowie są trzy rogi, a na dwóch z nich widnieją oczy. Posiada małe, cienkie ręce z trzema palcami. Jego nogi są bardzo długie, a na każdej stopie są trzy pazury. Na nogach i rękach ma trzy kolce. Crashhopper ma zielono-czarno-biały strój, a symbol Omnitrixa znajduję się na brzuchu.

Umiejętności Edytuj

AYG 12

Crashhopper skacze

Ze względu na jego stosunkowo długie i umięśnione tylne nogi, Crashhopper potrafi skakać na bardzo duże odległości, pozostawiając falę uderzeniową. Ma bardzo twardą i mocną czaszkę, której używa jako taran. Fala uderzeniowa stworzona przez jego skok jest na tyle silna, aby przeforsować wiele gigantycznych mrówek, jak widać w odcinku "Mrowisko".

Wady Edytuj

Lepka maź Mucilatora może pozostawić Crashoppera w bezruchu.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest on wzorowany na koniku polnym.
  • Za każdym razem, gdy Crashhopper skacze, pojawia się dźwięk wydawany przez konika polnego.
  • Crashhooper w oficjalnych pozach ma białe palce u nóg i w okolicy pach ma białe paski, a w show ma po prostu żółte palce u nóg i zielone paski w okolicach pach.

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Crashhopper