FANDOM

Crüjo jest Loboaninem zastępującym kosmicznego wilkołaka w Potwornym trio.

Wygląd Edytuj

Crüjo nosi czarną koszulkę ze złotym łańcuchem, na którym widnieje półksiężyc, a także granatowe spodnie. Jego futro jest koloru brązowego. Ma fioletowe oczy oraz białą czapkę.

Umiejętności Edytuj

RMP (217)

Ostre pazury Crüjo

Crüjo, oprócz ostrych pazurów i kłów, jest silny. Jego największym atutem jest atak dźwiękowy z paszczy poprzez rozdzielenie jej na cztery części. Ma także zwiększoną wytrzymałość, refleks, wyostrzone zmysły węchu i słuchu.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Crüjo zadebiutował w odcinku "Kto jest potworem?", gdzie poszedł pomóc De Szramie uwolnić Viktora. Później walczył z Cykorem i Kaczem, który szybko go pokonał używając karabinu maszynowego. Po tym jak Fantom został osłabiony, zabrał go na barki i uciekł.

W odcinku "Na zamku De Szramy", Crüjo wraz Viktorem są pod wrażeniem nowych sztuczek, jakich nauczył się De Szrama. Po otrzymanych pochwałach pan rozkazuje im wrócić do pracy.

W odcinku "Fangampir", Crüjo pomaga De Szramie wskrzesić Lorda Transyla, jednak po pierwszym spotkaniu Bena z nowym wrogiem, chłopak używa kosmity z tego samego gatunku - Fangampir. Przejmuje on kontrolę nad Viktorem, Crüjo i Kuphulu, którzy pomagają bohaterowi odnaleźć zamek złowrogiego Ektonuryta, a także walczą z Rookiem, Kaczem i Scoutem będącymi pod władaniem Vladata. Gdy Omnitrix rozładowuje się, wilkołak odzyskuje kontrolę nad ciałem.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Crüjo

  • Wygląd postaci

    22 wiadomości
    • Lukisiak napisał(a):Ben10 fan nr 1 napisał(a):Szynka013 napisał(a):''Nie szata zdobi człowieka...'' Złoty łańcuch ...
    • Ben10 fan nr 1 napisał(a):Lukisiak napisał(a):Ben10 fan nr 1 napisał(a):Szynka013 napisał(a):''Nie szata zd...
  • Crüjo i Kupulu

    3 wiadomości
    • Tak, nie są nimi, choć wydaje się na pierwszy rzut oka, że nimi są.
    • Dzięki :D