FANDOM

Poprzedni odcinek
Miasto duchów
Położenie odcinka Następny odcinek
Dziwna skrzynka
Coś za coś
Angielski: Trade-Off
ATRC.png
Seria Ben 10: Obca Potęga Numer odcinka 37
Sezon 3 Ogólny odcinek 89
Premiera Twórcy
Polska 3 października 2010 Scenariusz Len Wein
USA 4 grudnia 2009 Reżyseria Butch Lukic
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Coś za coś to trzydziesty siódmy odcinek serii "Ben 10: Obca Potęga". Jego polska premiera odbyła się 3 października 2010 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

Librium.png

Kevin używa Librium

Kevin walczy z Darkstarem w jego kryjówce. Michael oferuje mu propozycję, przez którą obaj odzyskają swój oryginalny wygląd. Wyjaśnia, że mistyczny artefakt zwany Dominus Librium może im w tym pomóc. Artefakt znajduje się w niebezpiecznej wyspie pełnej pułapek. Docierają do wyspy i ostatecznie zdobywają przedmiot.

Tymczasem Ben i Gwen próbują skontaktować się z Kevinem. Chłopak nie odpowiada, więc tylko kuzynostwo udaje się na misję. Po użyciu artefaktu, Kevin odzyskuje ludzki wygląd, podobnie jak Darkstar. Potem uderza Kevina, kończąc współpracę, i zabiera przedmiot. Kevin wraca do grupy, szokując Bena i Gwen, która wyczuła jego prawdziwą skórę. Nie mówi im o swoim sojuszu z Darkstarem. Trio walczy z Wiecznymi Rycerzami, a Gwen każe zostać Kevinowi przy samochodzie mówiąc, że może stać mu się krzywda, gdyż nie ma już swych mocy. Chłopak w końcu i tak dołącza do kuzynostwa.

Trade-off.png

Absorpcja mocy Gwen

Gdy Kevin podjeżdża pod dom, proponuje jej kino. Gwen odmawia, kiedy zauważa twarz Darkstara zamiast Kevina. Ze względu na to, Gwen idzie walczyć z Michaelem, ale ten używa Librium i zaczyna pochłaniać energię dziewczyny. Kevin i Ben przychodzą jej pomóc, ale Darkstar pochłania też energię Bena. Ponieważ Kevin nie może nic zrobić, chwyta Librium, które zostaje przeciążone i wybucha. Z tego powodu, Kevin wraca do poprzedniej mutacji, to samo jak Darkstar, który poprzysięga zemścić się. Następnie, Kevin, Gwen i Ben idą na koktajle.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Błędy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV.png

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki