FANDOM

Clancy to mutant kontrolujący owady.

Wygląd Edytuj

Ludzka forma Clanc'ego posiada niebieską skórę, kozią bródkę i długie, czarne włosy. Miał zarośnięte, pożółkłe paznokcie i zgniłe zęby. Nosił podarte ciuch składające się z dżinsów, czarnej bluzy i brązowej, ocieplanej kurtki zimowej.

Prawdziwa forma Clanc'ego przypomina zielonego owada z ciemniejszym pancerzem, na którym widoczne są małe kolce. Posiada dodatkową parę mniejszych rąk i skrzydła. Jego oczy są odstające, a nad nimi wyrastają czułki.

Umiejętności Edytuj

Clancy3

Ludzka forma Clancy'ego

Clancy ma możliwość rozmowy i kontrolowania każdego rodzaju owada. Jego prawdziwa forma posiada ostre pazury i bardzo trwały egzoszkielet. Dodatkowo, tak jak większość owadów, Clancy potrafi latać. Jest silniejszy od przeciętnego człowieka.

Dzięki dobremu kontaktowi z owadami, może podróżować w ich grupie, stając się tym samym niewidocznym. Potrafi też wypluć je z ust.

Wady Edytuj

Clancy tak jak każdy inny owad może zostać zraniony, a nawet zabity poprzez kontakt z ogniem i środkami owadobójczymi.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Mieszkał na Chester Street 8610 w apartamencie, który został zbudowany przez jego dziadka dawno temu. Kiedy dowiaduje się, że jego dom ma zostać rozebrany, denerwuje się. Decyduje się podjąć działania i próbuje przestraszyć pracowników budowlanych. Kiedy okazuje się, że za rozbiórkę odpowiedzialna jest kobieta, zamierza ją karmić swoimi owadami, ale Czteroręki przychodzi na ratunek. Wysyłając mrówki, by zaatakowały Czterorękiego, jego plan, aby uratować swój dom nie wypala, gdyż Tetramand niszczy belki podtrzymujące ściany. Teraz bezdomny, Clancy planuje zemścić się przeciwko ludziom niszcząc całe miasto za pomocą nuklearnej katastrofy. Ma zamiar przeżyć w zbroi wykonanej z karaluchów. Zostaje jednak zatrzymany przez Inferno i zamrożony, a następnie wywieziony przez władze. Udaje mu się uciec i wkrótce postanawia zemścić się na Tennyson'ach za zniszczenie jego domu. Na szczęście dziadek Max odbiera mu kontrolę nad owadami poprzez pewien lek, a potem zadaje mu ostateczny cios.

W odcinku "Ben 10 kontra Minus 10: część 1" i "Ben 10 kontra Minus 10: część 2", Clancy dołącza do grupy Minus 10, którzy doszczętnie zamierzają zniszczyć Tennysonów. Pod opieką doktora Animo, tak jak reszta członków wrogiego stowarzyszenia zostaje pokonany.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Gry Edytuj

Zobacz też Edytuj