FANDOM

Chronianie to humanoidalni kosmici z planety Chronia.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Chronianie są łudząco podobni do ludzi. Kiedy podrosną, ich skóra nabiera lekko fioletowy odcień, a do okola ich oczu pojawia się brązowy kolor. Większość przedstawicieli gatunku nosi hełmy.

Chronianie znacznie się nie zmienili. Widoczną różnicą jest zmiana postury, na bardziej muskularną, a hełm całkowicie zakrywa ich twarz.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Chronianie posiadają czarne usta, jak i obwódki wokół oczu. Kolor ich skóry zmienił się na siwy.

Umiejętności Edytuj

BenEonCCT23.png

Chronian tworzy kulę energii

Chronianie mają zdolność do kontrolowania, zakłócania i odwracania czasu i przestrzeni zgodnie z własną wolą, a także potrafią odmłodzić lub postarzyć istoty i przedmioty. Chronianie posiadają również możliwość rzucania kulami i strzelania energią.

Chronianie są jednymi z niewielu cudzoziemców, którzy potrafią się teleportować. Mogą również kontrolować urządzenia i obiekty na duże odległości za pomocą mocy umysłu.

Wady Edytuj

Pomimo że Chronianie posiadają nadludzką siłę i zręczność, są słabi wobec wielu innych obcych.

Historia Edytuj

Chronianie byli niegdyś świetną rasą, ale własna niezgoda doprowadziła do uwięzienia Chronii i całego gatunku poza czasem i przestrzenią. Eon był jedynym znanym Chronianem, który uniknął tego losu.

Planując podbić Ziemię, Chronianie zostali uwolnieni przez Eona używającego Uścisku Armageddonu, ale Max wyłączył urządzenie, wysyłając Chronianów z powrotem tam, skąd przybyli.

Znani przedstawiciele gatunku Edytuj

Eon Tabber.png
BenoEon TabberOS.png

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki