FANDOM

Chromaton to kosmita z próbki DNA Crystalsapiensa z planety Petropia.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

Chromaton
Chromastone
 jest stworzony z fioletowego krzemu, który jest bardzo twardy. Jego dłonie i twarz są z różowego kryształu, który widnieje także na plecach w postaci kolców. Ma jedno zielone oko. Symbol Omnitrixa i Ultimatrixa znajduje się na piersi.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Chromaton nie zmienił się znacznie. Widoczniejszą różnicą jest wielkość kolców na plecach, które są dłuższe. Symbol Omnitrixa znajduje się na klatce piersiowej.

Umiejętności Edytuj

PA1 (152)

Chromaton strzela energią

Chromaton jest bardzo wytrzymały przez swoją twardą powłokę skalną. Ma zdolność absorbowania różnych promieni i przekierowywania ich w ultrafioletową energię, którą można strzelać. Potrafi też dość szybko latać.

W odcinku "Wróg ostateczny: część 2" zostało pokazane, że nie musi nic absorbować, by strzelać energią. Kiedy w odcinku "Zemsta Vilgaxa: część 2" został "zniszczony", regenerował się jako Diamentogłowy z powodu interwencji Omnitrixa, ale w rzeczywistości umiejętność ta nie należy to do jego naturalnych uprawnień.

Wady Edytuj

Chromaton nie może wchłonąć energii, gdy jest zbyt słaby, gdy energia jest zbyt potężna, albo gdy energia przepływa przez wodę, gdyż może zostać dotkliwie porażony. Ataki dźwiękowe mogą spowodować potężne uszkodzenia jego ciała.

Historia Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

  • Chromaton powraca w odcinku "Helisa zguby", gdzie Blukic i Driba testują na nim broń.
  • W odcinku "Nowy wszechświat", Chronomaton bezskutecznie próbował zdobyć niebezpieczną broń, a następnie został użyty podczas zagrożenia życia nosiciela Omnitrixa.

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj