FANDOM

Cezar Salazar to starszy brat Rexa Salazara.

Wygląd Edytuj

Cezar jest wysokim dwudziestoletnim, którego latynoskie rysy i ciemniejszy kolor skóry świadczy, że jest pół-Argentyńczykiem, pół-Meksykaninem. Ma burzę czarnych sterczących włosów i brązowe oczy. Na co dzień nosi ciemnozieloną koszulę z długim rękawem, piaskowo-żółty bezrękawnik i zielone spodnie. Podczas pracy zakrywa oczy ochronnymi goglami.

Osobowość Edytuj

Pomimo tego, że Cezar nie bierze poważnie zagrożenia dla ludzkości, tym bardziej tego stworzonego przez niego wcześniej, kocha brata. Stara się, aby Rex był bezpieczny, jednakże nie okazuje bezpośrednio tych uczuć, nie dając po sobie tego poznać.

Umiejętności Edytuj

Cezar jest wykwalifikowanym wynalazcą potrafiącym budować unikalne bronie i inne urządzenia służące do obrony, ataku lub ułatwienia sobie życia. Posiada własne mobilne laboratorium, którego nie opuszcza często.

Cezar posiada też olbrzymią wiedzę na temat nanitów, jak i innych urządzeń. Pomimo tego, że w jego ciele znajduje się nanotechnologia, nie wpływa ona na jego życie, jak i nie mutuje go.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

CARE1011291100011530 022 1280x720

Cezar tworzy Alfę

Cezar zaprojektował Alfę jako myślący nanit. Miał on służyć do kontroli innych nanitów. Jednak jego energia była niestabilna, a jego mechaniczne ciało szybko uległo zniszczeniu. Kiedy ten próbował zdobyć biologiczne ciało, Cezar został zmuszony do wysłania go do Nicości.

César y Rex ven a Alpha

Cezar spotyka Alfę

Cezar próbuje dowiedzieć się więcej o luce czasoprzestrzennej, z której wyskoczyły dwie niezidentyfikowane istoty - Gigantozaur i kosmiczny robot. Odlatuje od statku Czarnego Rycerza, aby przyjrzeć się zdarzeniu z bliska. Na miejscu zabiera kilka części z nieznanego stworzenie, które pokazuje Szóstemu i Rebecce. Po chwili jego dowódca każe mu wrócić do bazy.

Później Cezar dowiaduje się o tym, że tajemniczym stworem jest nie kto inny jak Alfa - stare dzieło Salazara. Po chwili myślący nanit atakuje swojego "ojca", gdyż ten nie chce mu pomóc. Próbuje wysłać swoje dzieło do śmieci, lecz Miotacz Próżniowy został zniszczony przez Diamentogłowego, który chciał obronić Rexa, myśląc, że brat chce go zabić. Cezar ucieka pozostawiając Bena i Rexa samych z Alfą.

César sonriendo =D

Wstrzyknięcie nanitu Omega

Po pokonaniu Alfy, Cezar otwiera portal do wszechświata Bena. Naukowiec miał mało czasu i nie zdążył naprawić Miotacza Próżniowego, dlatego Salazar i Tennyson musieli szybko się pożegnać. Nosiciel Ultimatrixa zabiera Alfę w formie kuli i opuszcza inny świat. Następnie bracia udają się do laboratorium, gdzie Cezar wstrzykuje skradziony Nanit Omega swojemu bratu. Gdy ten spytał go, czy jest pewien, że wstrzykuje mu ulepszony nanit, chłopak odpowiada, że jest pewny w 99,8%.

Występy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Według Rexa, Cezar jest najmądrzejszą istotą we wszechświecie.
  • Intelekt Cezara jest bardzo wysoki, gdyż był wstanie samodzielnie stworzyć Miotacz Próżniowy, broń mającą podobne zastosowanie do projektora Nicości, który stworzyli Galwanie - najbardziej inteligentne istoty we wszechświecie.
  • Podczas wybuchu nanitów, Cezar utknął czasoprzestrzeni na siedem lat. W tym okresie jego ciało odmładzało się, lecz rozum pozostawał bez zmian.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki