FANDOM

Cerebroskorupiaki lub Głowoskorupiaki to gatunek obcych mieszkających na planecie Encephalonus IV.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

Cerebroskorupiaki to pomarańczowe skorupiaki z sześcioma nogami i parą szczypiec. Mogą otworzyć swoje skorupy na głowie, ujawniając wielki mózg. Na szyi mają metalowe usztywnienie.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Cerebroskorupiaki mają cztery nogi, a każda ma czarny pasek. Kolce na ich głowie są dłuższe i większe, a ich oczy są połączone z głową.

Umiejętności Edytuj

UPdC (428).png

Wytwarzanie energii

Cerebroskorupiaki posiadają olbrzymi mózg dający im większą inteligencję i zdolność do rozwiązywania trudnych obliczeń w krótkim okresie czasu, a także pozwala im określić mechaniczne wartości (odległość, głośność, nachylenie, itp.) po prostu patrząc na przedmioty.

Cerebroskorupiaki mogą kontrolować energię elektryczną i tworzyć pola siłowe wokół siebie i innych poprzez myśli, otwierając płaty na czaszce. Mogą swoją elektrokinezą telekinetycznie przenosić obiekty i wytwarzać energię elektryczną ze swoich kleszczy. Mają możliwość wykorzystania energii elektrycznej do kontroli maszyn. Są w stanie kontrolować różne aspekty energii elektrycznej, począwszy od pchania, przez szokowanie, aż do powłok ochronnych.

Wady Edytuj

Dźwiękowe ataki Cerebroskorupiaków powodują u nich ból głowy, który sprawia, że trudno im się skupić. Bywają też egoistyczni, przez co zapominają o prostych rzeczach. Ich elektryczne ataki mogą zostać uziemione.

Historia Edytuj

Prymitywne Cerebroskorupiaki nie mogli wytwarzać elektryczności, więc używali burz, które otaczały Encephalonus, co z kolei doprowadziło do zniszczenia planet od Encephalonus do Encephalonus III.

Do czasu dotarcia Cerebroskorupiaków na Encephalonus IV, ewoluowali w celu wytwarzania energii elektrycznej, więc nie musieli już pobierać jej z otoczenia. Nowocześni przedstawiciele gatunku głęboko wstydzą się swoich przodków odpowiedzialnych za zniszczenie Encephalonus i dwóch innych planet w swoim układzie słonecznym.

Znani przedstawiciele gatunku Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa Cerebroskorupiaków pochodzi od zlepku słów "cerebrum" (mózg) i "skorupiak".
  • Cerebroskorupiaki projektują myśli, które są podobne do fal dźwiękowych.
  • Według Psychobosa, Cerebroskorupiaki są mądrzejsze niż Galwani.
  • W "Omniverse" gatunek Cerebroskorupiaka jest nazywany Głowoskorupiakiem.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki