FANDOM

Cash Murray jest szkolnym tyranem i najlepszym przyjacielem J.T.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Cash jest chłopakiem trochę wyższym od Bena. Ma ciemną karnacje, brązowe oczy i czarne włosy. Nosi siwą bluzkę z kasą fiskalną, krótkie czarne spodenki i białe buty.

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

Cash nie zmienił się znacznie, lecz jest wyższy i chudszy. Nosi teraz czerwoną bluzkę z czarnymi elementami, długie czarne spodnie i trampki.

Osobowość Edytuj

Cash jest szkolnym łobuzem, lubiącym znęcać się nad młodszymi. Wraz z J.T. często dokuczają Jamiemu, a także Benowi. Po wydarzeniach z odcinka "Rękawica" zaczął szanować Tennysona, jak i Gwen, oraz Kevina.

Umiejętności Edytuj

Techadon Cash4

Cash strzela laserem

Cash jest normalnym człowiekiem i nie posiada żadnych specjalnych umiejętności, lecz po tym jak ukradł Kevinowi rękawice Techadona, ta zaczęła przejmować kontrolę nad jego ciałem i osobowością, dając mu nowe możliwości.

Dzięki zbroi Cash posiadał zwiększoną siłę i wytrzymałość, czyniąc go prawie niezniszczalnym. Był uzbrojony w emitery laserowe w dłoniach, dzięki czemu bardzo celnie mógł strzelać wiązkami laserowymi.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

DAA Cash and JT

Cash i J.T. znęcają się

Cash zadebiutował w odcinku "Jak to się wszystko zaczęło", gdzie wraz z J.T. zastraszali Jamiego. Po tym jak zainterweniował Ben, powiesili go tak samo jak poprzedniego chłopca. Później jak Tennyson zdobył Omnitrix i nauczył się go używać, za pomocą Szybciora odwzajemnił się kolegą ze szkoły wieszając ich na drzewie.

W odcinku "Cyber kopie", Cash i J.T. zostali lokalnymi graczami w baseballa. Dostali się do zespołu w wyniku choroby czterech innych baseballistów. Ben postanowił wykorzystać Szybciora, by się zemścić się na nich, kiedy grali. Potem, gdy zostali porwani przez Squiresów, Diamentogłowy wraz z Gwen i Maxem uratowali ich.

W odcinku "Idealny dzień", Cash i J.T. pojawili się w śnie Bena, gdzie byli spostrzegani jako ogry. Gonili chłopaka wraz z Kevinem 11 po szkole. Gdy Tennyson dowiedział się, że może kontrolować swój sen zamienił Gwen w Ultra Szczura, a Maxa w Ultra Dziadka, którzy w mgnieniu oka pokonali wrogów.

W odcinku "Do widzenia i nie ma czego żałować", Cash i J.T. dowiedzieli się o tajemnicy Bena, który pokonał Vilgaxa. Gdy chłopak zauważył kolegów, ponownie za pomocą Szybciora powiesił ich na drzewie. Na następny dzień w szkole okazywali mu szacunek i przestali go dręczyć.

Cash w wzc

Przestraszony Cash

W filmie "Ben 10: Wyścig z czasem", Cash i J.T. pojawili się w barze, gdzie Szara Materia zaczęła rzucać w nich jedzeniem, co doprowadziło do ucieczki chłopaków. Natomiast w filmie "Ben 10: Zniszczyć wszystkich kosmitów" chłopacy ganiali Tennysona po szkole.

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Cash powrócił w odcinku "Ben 10 powraca: część 1", gdzie wraz z J.T. grali przeciwko Benowi w piłkę nożną. Gdy chłopak zdobył medal, dawni koledzy byli źli, że przegrali.

W odcinku "Rękawica", Cash i J.T. próbowali ponownie dręczyć Bena, lecz ten zezłościł ich, przez co zepchnęli samochód Kevina z klifu, wcześniej zabierając z niego rękę Techadona. Później okazało się, że strzela ona laserem, co zainteresowało Casha. Niestety ta zaczęła przejmować kontrolę nad osobowością właściciela, jednak ostatecznie Ben był w stanie go uratować.

Fama (465)

Cash i J.T. składają oklaski

Cash powrócił w odcinku "Sława", gdzie z J.T. i innymi uczniami pojawili się pod koniec odcinka bijąc brawo Benowi za jego nowy status bohatera.

J.T. i Cash pojawili się ponownie w "Odbita sława", gdzie założyli bloga mówiąc, że są umysłami Bena 10 i skutecznie przekonali Bena, Gwen i Kevina, aby pomogli im udawać. Wszystko szło świetnie zanim pojawił się Psyphon próbujący zniszczyć ich jako zemstę, gdyż ci powiedzieli, że zniszczyli Vilgaxa. Po całej akcji przestało być fajnie bycie sławnym.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • J.T. przyjaźni się z Cashem, więc ten go nie okrada.
  • Okazuje się, że J.T. i Ben byli najlepszymi przyjaciółmi w pierwszej klasie, zanim Cash przeniósł się do Bellwood.

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Cash Murray

  • Cash i J.T. w "Omniverse"

    4 wiadomości
    • Jeśli producenci dotrzymają słowa danemu fanom, że spróbują "wznowić" wszystkie ważniejsze postacie, chociaż do debiutu w tle, to tak :)
    • derrick o ile mi wiadomo nic nie wspominał o nich ,ale fajnie by bylo ich znowu zobaczyc