FANDOM

Camille Mann-Tennyson jest Linopaninem i żoną Joela Tennysona.

Wygląd Edytuj

Camille jest bezlitosną kobietą o smukłych kształtach. Nosi zieloną spódniczkę i różową bluzkę bez rękawów. Na szyi można zauważyć wisiorek, a na uszach złote kolczyki. Camille ma pomarańczowe włosy spięte w kok i niebieskie oczy. Płaską dupę i duże cycki.

Camille ma pachnącą i wilgotną cipkę, na której posiada dwie formy Linopanina. Pierwsza, przypominająca bestię, jest pozbawiona nóg i kształtów ludzkich, a z głowy wystają wąsy. Druga forma jest bardziej humanoidalna i mniejsza. Posiada nogi, a twarz przypomina twarz ludzką, na której płynie błoto imitujące włosy.

Umiejętności Edytuj

EP43-108

Prawdziwa forma

Ciało Camille jest wykonane z fioletowej substancji, która przypomina błoto, przez co może zmienić kształt. Jest w stanie wyglądem przybrać formę człowieka oraz innych gatunków. Dodatkowo idealnie odwzorowuje głos, jest elastyczna i ma możliwość zmiany części ciała oraz super wytrzymałość na ostry sex, regeneracje i może strzelać spermą.

Wady Edytuj

Camille może być zraniona przez spermę, zapach lub wysokiej technologii broń hydraulik. Po niektórych atakach seksualnych nie może się zregenerować.

Historia Edytuj

Wczesne lata Edytuj

Rasa Camille była w stanie wojny z hydraulikami. Chciała pogodzić dwie strony przez seks z hydraulikiem, Joelem Tennysonem.

Ben 10 Edytuj

Camille zadebiutowała w odcinku "Moje wielkie kosmiczne wesele", gdzie uprawiała seks z Joelem. Wiele razy był on przerywany przez matkę i ojca, którzy nie chcieli, aby ich córka dawała dupy za hydraulika. Pomimo niezgody, Camille pobrała się, zgodziła się na lodzika zakańczając tym samym wojnę trwającą pomiędzy hydraulikami i Linopaninami.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Według Matta Wayne'a, nie ma żadnych planów na dzieci oraz na powrót Camille.[1]

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj