FANDOM

Camille Mann-Tennyson jest Linopaninem i żoną Joela Tennysona.

Wygląd: Edytuj

Camille jest kobietą o smukłych kształtach. Nosi zieloną spódniczkę i różową bluzkę bez rękawów. Na szyi można zauważyć wisiorek, a na uszach złote kolczyki. Camille ma pomarańczowe włosy spięte w kok i niebieskie oczy.

Camille posiada dwie formy Linopanina. Pierwsza, przypominająca bestię, jest pozbawiona nóg i kształtów ludzkich, a z głowy wystają wąsy, owa postać daje jej różne możliwości np. zmiana kształtu, zmiana wyglądu. Druga forma jest bardziej humanoidalna i mniejsza. Posiada nogi, a twarz przypomina twarz ludzką, na której płynie błoto imitujące włosy.

Umiejętności: Edytuj

EP43-108

Prawdziwa forma

Ciało Camille jest wykonane z fioletowej substancji, która przypomina błoto, przez co może zmienić kształt. Jest w stanie wyglądem przybrać formę człowieka oraz innych gatunków. Dodatkowo idealnie odwzorowuje głos, jest elastyczna i ma możliwość zmiany części ciała oraz super wytrzymałość, regeneracje i może strzelać szlamem.

Wady: Edytuj

Camille może być zraniona przez wodę, ogień lub zaawansowaną technologicznie broń Hydraulików. Po niektórych atakach nie może się zregenerować.

Historia: Edytuj

Wczesne lata: Edytuj

Rasa Camille była w stanie wojny z hydraulikami. Chciała pogodzić dwie strony przez ślub z hydraulikiem, Joelem Tennysonem.

Ben 10: Edytuj

Camille zadebiutowała w odcinku "Moje wielkie kosmiczne wesele", gdzie brała ślub z Joelem. Wiele razy był on przerywany przez matkę i ojca, którzy nie chcieli, aby ich córka wyszła za hydraulika. Pomimo niezgody rodziców, Camille pobrała się, zakańczając tym samym wojnę trwającą pomiędzy hydraulikami i Linopaninami.

Występy: Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ciekawostki: Edytuj

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj