FANDOM

Camille Mann-Tennyson jest Linopaninem i żoną Joela Tennysona.

Wygląd Edytuj

Camille jest kobietą o smukłych kształtach. Nosi zieloną spódniczkę i różową bluzkę bez rękawów. Na szyi można zauważyć wisiorek, a na uszach złote kolczyki. Camille ma pomarańczowe włosy spięte w kok i niebieskie oczy.

Camille posiada dwie formy Linopanina. Pierwsza, przypominająca bestię, jest pozbawiona nóg i kształtów ludzkich, a z głowy wystają wąsy. Druga forma jest bardziej humanoidalna i mniejsza. Posiada nogi, a twarz przypomina twarz ludzką, na której płynie błoto imitujące włosy.

Umiejętności Edytuj

EP43-108

Prawdziwa forma

Ciało Camille jest wykonane z fioletowej substancji, która przypomina błoto, przez co może zmienić kształt. Jest w stanie wyglądem przybrać formę człowieka oraz innych gatunków. Dodatkowo idealnie odwzorowuje głos, jest elastyczna i ma możliwość zmiany części ciała oraz super wytrzymałość, regeneracje i może strzelać błotem.

Wady Edytuj

Camille może być zraniona przez wodę, ogień lub wysokiej technologii broń hydraulików. Po niektórych atakach nie może się zregenerować.

Historia Edytuj

Wczesne lata Edytuj

Rasa Camille była w stanie wojny z hydraulikami. Chciała pogodzić dwie strony przez ślub z hydraulikiem, Joelem Tennysonem.

Ben 10 Edytuj

Camille zadebiutowała w odcinku "Moje wielkie kosmiczne wesele", gdzie brała ślub z Joelem. Wiele razy był on przerywany przez matkę i ojca, którzy nie chcieli, aby ich córka wyszła za hydraulika. Pomimo niezgody, Camille pobrała się, zakańczając tym samym wojnę trwającą pomiędzy hydraulikami i Linopaninami.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj