FANDOM

Bykżab to kosmita pochodzący z próbki DNA Incursianina z planety Incursii.

Wygląd Edytuj

W swojej normalnej formie, Bykżab nie zmienia wyglądu fizycznego, jednak różni się kolorystyka jego ubrań. Nosi zielone okulary i czarny strój z zielonym paskiem na brzuchu. Jego pasek też zmienił kolor. On nie nosi rękawiczek i butów, tylko zielone opaski. Symbol Omnitrixa znajduje się na szyi.

Umiejętności Edytuj

BM (410)

Długi język Bykżaba

Bykżab
FoW2 (235)
 jest podobny do swojego gatunku, tylko że jego postura jest umięśniona i ma też inny wyraz twarzy. Posiada czarne okulary i nosi czarny strój z fioletowymi rękawiczkami, butami i paskiem. Na plecach ma plecak odrzutowy. Symbol Omnitrixa znajduje się na szyi, przysłonięty obudową. Strój ten jest używany do ukrycia się w szeregach Incursianów.

Bykżab posiada zwiększoną siłę i wytrzymałość. Jego największym atutem jest zwinność i skoczność. On może też rozciągać długi, lepki, silny język, który pozwala mu szybko się przemieszczać, a także atakować wrogów. Bykżab może nadymać klatkę piersiową, aby odeprzeć atak wroga.

Jego silne nogi i ręce pozwalają mu na precyzyjne ataki, które szybko ogłuszają przeciwników.

Kiedy Bykżab jest w stroju Incursianina, Omnitrix jest zakryty, przez co Ben może bardzo łatwo przeniknąć do szeregów Incursianów.

Wady Edytuj

Bykżab jest wrażliwy na zapachy, takie jak kompost czy spalona guma. Dodatkowo Ben w tej formie podkochuje się w Attei, a te uczucie jest odwzajemniane.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Bykżab jest drugim kosmitą odblokowanym przez Azmutha. Pierwszym był Way Big, natomiast trzecim Atomix.
  • W tej formie Ben podkochuje się w Attei, a te uczucie jest odwzajemniane.
  • Bykżab jest pierwszą formą z Omnitrixa, na której została użyta blokada funkcji życiowych.
  • Według Derricka, Bykżab używał okularów, aby ukryć swoje zielone oczy, lecz twórcy serialu polubili je tak bardzo, że postanowili je zatrzymać.[1]
  • Według Matta Wayne'a, powodem różnicy umięśnienia i wzrostu Bykżaba od innych Incursian jest surowa dieta żołnierzy. Bykżab jest przykładem genetycznie optymalnego przedstawiciela rasy.[2]
  • W swojej "wojskowej" formie ma czarne okulary, a w normalnej formie ma zielone okulary.

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj