FANDOM

Burger Chata to miejsce, w którym sprzedawane są fast foody, głównie hamburgery, frytki chili i inne produkty spożywcze.

Wygląd Edytuj

Burger Shack.png

Burger Chata w AF/UA

Burger Chata początkowo była zwykłym budynkiem, na którego dachu widniał neonowy szyld. Obok stał znak z wizerunkiem fast food'a, na którym widocznym był neonowy napis "Burger Shack".

Burger Chata w "Ben 10: Omniverse" upodobniła się do chaty góralskiej. Jej dach jest czerwony i sięga do podłoża, do którego jest umocowany drewnianymi palami. Ściany baru są pokryte deskami, a niżej cegłą. Na zewnątrz, budynek jest otoczony kołami od końskich powozów, a szyld zmienił swój kształt i napis.

Historia Edytuj

Burger Chata pojawiła się po raz pierwszy w odcinku "Dobra kopia, zła kopia", gdzie Ben, jak i Albedo chodzili do niego po frytki chili. Galwanowi bardzo spodobał się smak ziemskich fast food'ów. W odcinku "Miasto duchów", Vilgax wylądował blisko baru. Gdy spotkała go drużyna Bena, oferując pomoc, kupiła mu zestaw dla dzieci. W odcinku "Mrowisko", Ben jako Diamentogłowy walczył na teranie Burger Chaty z Grzmotorobakiem, który wyrządził wiele szkód. Natomiast w odcinku "Pertraktacje", Appoplexianie wraz z Lewodaninem udali się na posiłek do baru, aby uczcić pokój zawarty pomiędzy obiema planetami.

Postacie Edytuj

Znani goście Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Zestawy dzieciece mogą być podawane dzieciom do ośmiu lat.
  • W "Ben 10: Omniverse" Burger Chata upodobniła się wyglądem do chaty góralskiej.

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki