FANDOM

Bug-Lite jest członkiem gangu Psyphona.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Bug-Lite jest żółtym, muskularnym kosmitą przypominającym ślimaka. Posiada dwa czułki, na których widnieją koliste, białe oczy. Do jego czarnych ust kierują się cztery paski takiego samego koloru. Nosi pomarańczowy więzienny kombinezon z ciemniejszymi elementami.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Kolor skóry Bug-Lite'a zmienił się na zielony, a na ciele ma żółte plamy. Na szyi, ramionach, nadgarstkach i udach ma muszle. Jego usta są różowe, a oczy wystają spoza głowy. Nosi pomarańczową kamizelkę z czarnym paskiem.

Umiejętności Edytuj

Bug-Lite nie wykazał się specjalnymi kompetencjami, lecz jest dość zwinny i wytrzymały. Z łatwością obsługuje różne kosmiczne technologie, w tym bronie.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Bug-Lite debiutuje w odcinku "Dawne urazy", gdzie kibicuje na walkach organizowanych przez Slix Vigmę.

W filmie "Ben 10: Tajemnica Omnitrixa", Bug-Lite pojawia się wraz z innymi więźniami na Incarceconie.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Bug-Lite powraca w odcinku "Wiele zmian: część 2", gdzie wraz z resztą gangu Psyphona walczy z Benem i Rookiem.

W odcinku "Kacz", Bug-Lite znajdował się w barze Czarna Dziura. Gdy Kapitan Kolesiak zaczął kłócić się z Diamentogłowym, przestraszony tak jak inni klienci uciekł.

W odcinku "Błoto nie woda", Bug-Lite atakuje statek hydraulików, po czym zostaje aresztowany.

W odcinku "Wypluj to!", Bug-Lite wraz z innymi łowcami został wynajęty przez Psyphona, w celu złapania Argita, który ukradł niebezpieczną broń.

W odcinku "Zero honoru pośród brachów, Bug-Lite brał udział w Turnieju Złotej Pięści, jednakże nie dostał się do finału.

W odcinku "Kosmos przeciwko Tennysonowi", Bug-Lite próbował obrabować Juliusa, jednakże został zatrzymany przez Bena. Dzięki interwencji Chadzmutha, przestępcy udało się uciec.

W odcinku "Clyde Five", Bug-Lite pojawił się w Podmieście.

W odcinku "Ballada o panu Baumannie", Bug-Lite pojawia się w Podmieście.

W odcinku "Przyklejony", Bug-Lite przygląda się zamieszaniu w Czarnej Dziurze.

W odcinku "Powtórka z czasów wojny", Bug-Lite pojawił się w Podmieście, kiedy nagle czas podczas walki bestii czasowej i Feedbacka w Bellwood się zatrzymał.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Prawdopodobnie nie posiada specjalnych umiejętności, tylko kilka fizycznych atrybutów, większych od ludzi.

Zobacz też Edytuj