FANDOM

Poprzedni odcinek
Kosmos przeciwko Tennysonowi
Położenie odcinka Następny odcinek
Broń XI: część 2
Broń XI: część 1
Angielski: Weapon XI: Part 1
AmalagamKids Tabber
Seria Ben 10: Omniverse Numer odcinka 575959
Sezon 666 Ogólny odcinek 207
Premiera Twórcy
Polska 25 listopada 2014 Scenariusz Charlotte Fullerton
Kevin Rubio
USA 16 października 2014 Reżyseria Dan Riba
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Broń XI: część 1 to pięćdziesiąty siódmy odcinek z serii "Ben 10: Omniverse". Jego premiera w Polsce odbyła się 25 listopada 2014 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

To streszczenie odcinka lub filmu jest niekompletne.
Pen
Kevin i Argit próbują ostrzec dzieci amalgamentu przed zamiarami Rootersów, tymczasem Ben, Gwen i Rook wyruszają szukać Kevina i lądują w Nicości.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Rook - Może go poprosisz, żeby zrobił ci nowy? Widać ten koktajl ma spore kawałki owoców.
  • Ben - Głupi koktajl nie pokona Bena Tena! Słyszałeś jabłko-gujawo-agresto-śliwko? Popłyniesz w żołąd?
  • Argit - Poczekaj no chwilkę! Jak możesz? Jak możecie? Mój przyjaciel, twój chłopak powiedział jasno, że nie życzy sobie żadnego towarzystwa i ja nie będę szargał jego pamięci, lekceważąc jego ostatnią prośbę. Tego Kevin by nie pragnął.
  • Gwen - Niezła ściema.

Argit zostaje wepchnięty przez Gwen do Nicości

  • Kevin - Nie róbcie im krzywdy!
  • Servantis - To nic nie zmienia. Stworzenie Amalgamatów i to, że nam wiernie pomagają ma służyć zniszczeniu jego!

Servantis wskazuje Bena, a Kevin próbuje zaatakować Rootersa

  • Kevin - To jest mój przyjaciel!
  • Servantis - Dla wyjaśnienia... Pozmieniałem ci wspomnienia, żebyś się zbliżył do obiektu, ale nie powinieneś zbliżać się tak bardzo!
  • Kevin - Ehh... Nie ogarniam. Ocalił wszechświat z 1000 razy...
  • Servantis - ...oraz zniszczył! Dlatego, że ty agencie Levin, nie mogłeś skończyć swojej misji i zniszczyć go już dawno temu.
  • Kevin - I teraz też nie zniszczę przyjaciela! Twoja sztuczka z mózgiem zadziałała na tamte młodziaki, ale nie zmienisz mnie w jednego ze swoich. Gdybyś mógł, dawno byś tego dokonał.
  • Servantis - Zmienię? Kevinie, ty od dawna jesteś jednym z nas.
  • Kevin - Ale czemu? To żadna "podstępna burza"... To zwykły chłopak...
  • Servantis - No właśnie. Urządzenie o tak nieprawdopodobnej sile, jakim jest Omnitrix, nigdy nie powinno trafić do nieprzewidywalnego i niedojrzałego dzieciaka. (...) Nie powinien otrzymać Omnitrixa! Nie powinien był panować nad jego mocą! Wiedziałeś to instynktownie. Kto doprowadzał cię do wściekłości? Kto był tym, który cię wysłał do Nicości, kiedy byłeś jeszcze dzieckiem? Dobrze wiesz, co musisz zrobić agencie Levin. Ratuj wszechświat! Bądź bohaterem, którym zawsze miałeś być!
  • Megaszpon - Masz w czymś problem?
  • Kevin - Z tobą Ben! Jesteś podstępną burzą!
  • Megaszpon - Głupoty gadasz! Servantis tobie też namieszał w mózgownicy.
  • Kevin - Nic nie namieszał. Zawsze byłem sobą. (...) Nic by się nie stało, gdybyś ty nie znalazł Omnitrixa.
  • Megaszpon - Tego nie wiesz.
  • Kevin - I nigdy nie trafiłbym do Nicości! Alan, Helen i Manny byliby normalnymi ludzkimi dziećmi, a Pierce nadal by żył!
  • Megaszpon - Kevin, jestem twoim kumplem!

Ciekawostki Edytuj

  • Kevin coraz bardziej przypomina Kevina 11.000, między innymi przez strój.
  • Tytuł tego odcinka nawiązuje do eksperymentu "Weapon X" z "Marvel Comics", który polegał na połączeniu wszystkich umiejętności bohaterów, w celu uzyskania niesamowicie groźnego "super żołnierza" jakim się stał Deadpool.

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Klik!
Kreskowki.tv favicon — Link do odcinka w serwisie Kreskowki.tv jest niedostępny!