FANDOM

Bobo Haha to zwierzę E.V.O. z alternatywnego wszechświata w formie antropomorficznego szympansa ze zdolnością do mówienia.

Wygląd Edytuj

Bobo Haha ma bladą skórę i ciemnobrązowe futro. Jego strój wygląda jak odzież sprzedawana na renesansowym jarmarku. Nosi opaskę na oko i fez. Jego koszula i spodnie są w kolorze brudnej szarości lub brudnej zieleni, z niebieskim materiałem w dolnej części rękawów i spodenek. On również ma niebieskie mankiety.

Osobowość Edytuj

Bobo jest małpą która kocha zabawę, zawsze chce się dobrze bawić i ma szczególne zamiłowanie do hazardu. On szczególnie lubi dobrą zabawę podczas walki z wrogami. Ma zły wpływ na Rexa, bo zachęca go do swoich buntowniczych pomysłów.

Umiejętności Edytuj

Niezależnie od poziomu inteligencji Bobo i zdolności do rozmowy, wydaje się być zupełnie normalnym szympansem. Często w walce operuje dwoma karabinami.

Historia Edytuj

Bobo Haha debiutuje w odcinku specjalnym "Przymierze bohaterów", gdzie ogląda trening Rexa i Szóstego. Chwile później zostali wysyłani do zbadania nieprawidłowości na niebie nad Nowym Jorkiem. Następnie pojawia się w statku, gdzie zaczyna żartować z Bena.

Występy Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki