FANDOM

Bivalvan to kosmita z gatunku Orishan. Był jednym z obcych schwytanych przez Aggregora.

Wygląd Edytuj

Bivalvan to połączenie mięczaka z człowiekiem. Ma jasnoniebieskie oczy, a jego usta nie poruszają się. Na rękach i nogach ma małe, szare kolce. Na ciele ma porozmieszczane czarne plamy. W dłoniach ma dziury, z których strzela wodą. Bivalvan posiada cztery ostre pazury.

Umiejętności Edytuj

Bivalvan ma pancerny egzoszkielet, który chroni od większości rodzajów niebezpieczeństw, w tym promieniowania. Ostateczny Aggregor wspomniał, że pancerz jest niezniszczalny, ale Derrick potwierdził, że to kłamstwo.

Bivalvan posiada zwiększoną siłę i potrafi strzelać z dziur w rękach wodą pod ciśnieniem, tworzyć tarcze, zmienić temperaturę wody i pochłaniać wilgoć z powietrza. Wykazał, że może stworzyć małe tornado wodne. Według Dwayne'a, może zmieniać kształt wody i manipulować nią.

Wady Edytuj

Bivalvan jest podatny na ataki energetyczne, pomimo wytrzymałego egzoszkieleta.

Historia Edytuj

Bivalvan zadebiutował w odcinku "Sława". Każdej nocy z bazy NASA kradł sprzęt do budowy statku, którym odleci na swoją planety. Ben, Gwen i Kevin próbowali go powstrzymać, ale Tennyson nie mógł nic zrobić, ponieważ Ultimatrix wykrył DNA Orishana. Niestety, Kevin i Gwen nie mogli go pokonać. Ben próbował walczyć bez Ultimatrixa, ale to mu dobrze nie wychodziło. W końcu zegarek pozwolił mu się zmienić w Chromatona, który łatwo został pokonany. Potem okazało się, że Bivalvan ukradł silnik, który kiedy się go odpali, może zniszczyć Florydę. Potem Ben i reszta wyruszyli w miejsce, gdzie Bivalvan za parę minut będzie odpalał urządzenie. Zespół Bena jednak mówił, żeby tego nie robił, ale Bivalvan powiedział, że chce tylko wrócić do domu. Chwile potem zaczęła się walka, a Gwen i Kevin wpadli w pułapkę Orishana. Ben musiał go sam powstrzymać, wiec zmienił się w Pajęczarza, ale mimo to Bivalvan nadal był lepszy. Chłopak transformował się w Ostatecznego Pajęczarza, którym pokonał cudzoziemca. Potem niestety Bivalvan został porwany przez Aggregora.

Bivalvan pojawia się w odcinku "Ucieczka od Aggregora", gdzie jest w retrospekcjach Galapagusa. Ma tam lżejszy głos i jest uwięziony na statku Aggregora, podobnie jak Galapagus, P'andor, Ra'ad i Andreas. Podczas pobytu w więzieniu, Bivalvan nie działał gwałtownie, uważał się za lidera grupy i prowadził rywalizacje z P'andorem. Zaplanował ucieczkę, jednak zdał sobie sprawę, że są na statku i nie mogą uciec. Niestety Aggregor zauważył ich ucieczkę i ich złapał. Dzięki hydraulikowi Gilhilowi udało się uciec grupie, ale Galapagus ich zdradził w zamian za wolność. Szybko okazało się, że to kłamstwo, i pokonał żołnierzy i samego Aggregora, imponując Bivalvanowi. Wszystkim więźniom udało się uciec i odlecieli ze statku Aggregora, lądując na Florydzie. Bivalvan zadecydował, że zostanie na statku. Inni poszli w różne strony.

W odcinku "Wina Andreasa" i "Zwarcie" widzimy Bivalvana w kapsule u Aggregora.

W odcinku "Ostateczny Aggregor", Aggregor panuje nad jego umysłem i każe mu atakować grupę Bena. Kiedy Max zdejmuje mu opaskę, Bivalvan znowu się teleportuje do Aggregora. Później zostaje absorbowany przez Osmosianina.

W odcinku "Potęga absolutna: część 2", tak jak inni więźniowie, Bivalvan wraca do życia po pokonaniu Ostatecznego Kevina.

Występy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Zbroja Bivalvana jest bardzo silna - może wytrzymać ataki Chromatona i ciepło P'andora.
  • W grze online "Ultimatrix Unleashed", Bivalvan otwiera usta, a następnie zamyka je na 10 sekund i wystrzeliwuje wodę.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki