FANDOM

Biomnitrix to nowy system, który Ben 10.000 opracował w ewentualnej przyszłości.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Biomnitrix przypomina stary Omnitrix Bena 10.000. Od innych zmienników DNA różni go to, że jest na dwóch rękach, a nie na jednej. Biomnitrix jest zielony z czarno-zielonym rdzeniem dotykowym, który jest w poziomie do użytkownika.

Opis Edytuj

Biomnitrix daje możliwość zmiany swojego kodu genetycznego, co powoduje transformacje w obce gatunki kosmiczne. Stając się kosmitą, użytkownik dostaje jego wygląd, moce, umiejętności, wady, a także głos. Każda z tych cech jest odmienna dla innych próbek DNA.

Potężną funkcją Biomnitrixa jest łączenie ze sobą dwóch próbek DNA różnych cudzoziemców, tym samym tworząc fuzje. Zegarek jest sterowany głosem, poprzez wypowiedzenie nazwy cudzoziemca, krótko przed transformacją, po czym urządzenie samodzielnie wybiera fuzję próbek.

Znani kosmici Edytuj

Znani użytkownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Biomnitrix różni się od innych zmienników DNA nie tylko wyglądem, ale i funkcjami. Posiada on funkcje fuzyjne, dzięki którym może łączyć swoje DNA.
  • Jest na razie jedynym znanym Omnitrixo-Podobnym sprzętem który posiada funkcje fuzyjne.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki