FANDOM

Ten artykuł dotyczy odcinka.
Zobacz artykuł dotyczący postaci o tej samej nazwie - "Bill Gacks".
50px-Disambig.svg.png
Poprzedni odcinek
Zed i ekipa detektywów
Położenie odcinka Następny odcinek
Szybkołak w Londynie
Bill Gacks
Angielski: Bengeance is Mine
BM (595)
Seria Ben 10: Omniverse Numer odcinka 434343
Sezon 555 Ogólny odcinek 193
Premiera Twórcy
Polska 14 maja 2014 Scenariusz Eugene Son
USA 1 marca 2014 Reżyseria John Fang
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Bill Gacks to czterdziesty trzeci odcinek z serii "Ben 10: Omniverse". Jego premiera w Polsce odbyła się 14 maja 2014 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

BM (42)

Zdenerwowany Pakmar

W Podmieście w sklepie z gąbkami Pakmar zachęca panią Najgorszą do kupna produktu. Klientka chce wypróbować ja z wodą, lecz sprzedawca nie pozwala. Nagle Wodny Nahaj wlatuje do sklepu, niszcząc ścianę. Wraz z Rookiem walczy przeciwko Wiecznym Rycerzom. Ben chce pokonać przestępców wodą, lecz Pakmar przestrzega go, aby jej nie używał w tym miejscu. Za każdym atakiem ze strony Sir Mortona i Komedii i Tragedii, kosmita wypuszcza z rąk wodę. Nagle uderza głową w rurę, powodując wieli potok, który pochłaniają gąbki. Pani Najgorsza jest zadowolona z takiej wielkiej gąbki. Zdenerwowany sprzedawca każe posprzątać bałagan hydraulikom.
BM (79)

Bill włącza hologram Vilgaxa

W tym samym czasie Psyphon robi zakupy, jednak denerwuje się, gdy zauważa zamknięty sklep. W pomieszczeniu Pakmar rozmawia z wezwanym hydraulikiem, który reperuje zepsute rury. Mały sprzedawca zauważa wielkie podobieństwo człowieka do Vilgaxa. Hydraulik przedstawia się jako Bill Gacks i oznajmia, że często tak o nim mówią. Przestraszony Pakamar odchodzi, a człowiek przeczyszcza rury i przypadkowo uruchamia dziwne urządzenie, które ujawnia hologramy Vilgaxa w całym Podmieście. Ten ostrzega, że czas zagłady Ziemi nadchodzi. Obserwujący całe zdarzenie Ben jest zdziwiony powrotem swojego największego nemezis. Nagle za nimi pojawia się cień postaci podobny do przestępcy, którym okazuje się być Bill. Tennyson zamierza go atakować, lecz Rook zabrania mu, gdyż nie jest to wróg. Gacks ponownie mówi, że ludzie często mylą go z Vilgaxem, po czym odjeżdża. Psyphon słysząc to, udaje się za Billem.

BM (154)

Ben wychodzi z kanałów

Na pewnej ulicy Bill zatrzymuje się, aby naprawić ubikacje. Przeszkadza mu w tym Psyphon, który myśli, że to Vilgax. Prosi "mistrza" o ponowne przyjęcie do pracy. Skarży się na swój gang, który się z niego śmieje. Bill jest zdezorientowany zachowaniem kosmity, ale postanawia przyjąć go jako uczeń, jednak ostrzega, że nie podpisze żadnej umowy. Wraz z nowym pomocnikiem udaje się naprawić toaletę. Psyphon chętnie pomaga swojemu panu i notuje wszystkie jego wskazówki. Po pewnym czasie docierają do zalanej piwnicy. Psyphon chce, aby jego mistrz nie pracował w takich warunkach, dlatego obiecuje mu zdobyć pieniądze. W tym samym czasie Ben i Rook wychodzą z kanałów w centrum Bellwood. Blonko uważa poszukiwanie Vilgaxa w kanałach za obsesje Tennysona. Nagle kilkaset metrów za sobą zauważają wybuch, do którego się udają. Zauważają, że Psyphon obrabował bank. Tłumaczy się, że zamierza pomóc swojemu panu. Za pomocą laserów powoduje potężne uszkodzenie ściany, która upada na Bena. Chłopak zdążył się uratować jako Fantom. Wróg próbuje zranić go laserami, jednakże te przenikają przez niego. Po chwili ponownie próbuje uciec w międzyczasie dziurawiąc koła autobusu, który zostaje zatrzymany przez nosiciela Omnitrixa. Rook strzela w wroga, który upuszcza worki z pieniędzmi i ucieka do swojego pana. Przeprasza go, że ponownie go zawiódł i prosi o drugą szansę. Bill jest zły na pomocnika, że zrobił za dużą przerwę. Dodaje, że żaden hydraulik nie przyjął by go do pracy. Przestępca bierze przestrogę Gacks'a jako pochwałę.

BM (258)

Głodne potwory Vilgaxa

W sklepie hydraulicznym Ben poszukuje czegoś do kanałów. Rook jest zaniepokojony zachowaniem partnera, gdyż fakt pojawienia się stamtąd hologramów, nie oznacza, że Vilgax się tam ukrywa. Chłopak przypomina jak kilka lat temu wróg go uwięził na swoim statku i chciał nakarmić nim potworne ośmiornice. Pomimo tego, że uwolnił się jako Szybcior, to kosmici wciągnęli go do swojej jamy. Po chwili do sklepu wchodzi Bill poszukujący części. Nagle prosi o wpuszczenie do łazienki. Tennyson nie zgadza się, lecz opór łamię Rook. Herosi zauważają hologramy Vilgaxa na zewnątrz, który ostrzega o końcu ludzkości. Po kilku minutach hydraulik wychodzi z ubikacji i mówi, że naprawił popsuty kibelek. Zaprasza bohaterów na piątkowy koncert ze swoim udziałem, po czym wychodzi. Nosiciel Omnitrixa sprawdza pomieszczenie, w którym był Bill. Z ubikacji wyskakuje potwór Vilgaxa. Mechaniczny z niezwykłą prędkością pokonuje wroga, lecz w mieście grasują setki kosmitów.

BM (596)

Bill zaprasza na koncert

Rook zastanawia się jak pokonać tylu wrogów. Ben sugeruje, aby zniszczyć jednego po drugim, po czym zmienia się w Bykżaba i zaczyna walczyć. Po krótkiej bijatyce, chłopak musi ratować siebie i partnera. Odnajdują Billa, który jest atakowany przez ośmiornice. Tennyson ratuje go i przeprasza za oskarżenia, po czym prosi o pomoc. Korzysta ze statusu porównawczego jego i Vilgaxa. Za potrójną stawkę pieniężną hydraulik zgadza się przebrać za złoczyńcę za pomocą maski tożsamości. Odnajduje Psyphona i rozkazuje mu podążać za nim. Udają się na plac budowy, gdzie Gacks ucieka, a Snare-oh zaczyna walczyć z wrogiem. Ten zauważa, że wejścia do rury, do której weszli zamykają się. Tennyson wiedząc, że nie pokona kałamarnic ucieka przed całkowitym zabezpieczeniem. Psyphon jest wściekły, że został uwięziony w gąbkach. Podczas aresztowania pyta, dlaczego pan tak postąpił. Bill ściąga maskę ukazując swoją ludzką postać. Psyphon dalej wierzy, że jest to Vilgax i informuje go, że sekret zostanie dochowany. Po chwili Bill ponownie zaprasza Bena i Rooka na piątkowy koncert.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Debiuty Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

11-letni Ben Edytuj

16-letni Ben Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Pani Najgorsza - Uuu... Jak przyjemnie naciska na bolące plecy. Jaki to rodzaj gąbki?
  • Pakmar - To nie jest żadna gąbka! Tennyson!
  • Psyphon - Mój pan wreszcie powrócił. Oto ja! Twój wierny sługa - Psyphon!
  • Bill - Chłopie, ja cię nie znam.
  • Psyphon - Ooo... Nie mów tak o panie. Przyjmij mnie. Słabym jestem szefem. Moja banda śmieje się ze mnie. Proszę! Chce przysiąść moje wieczne oddanie tobie o panie!
  • Bill - Yyy... Czyli, że chcesz do mnie na ucznia? No... dobra... Zgoda! Idziemu, ale umowy żadnej nie dostaniesz!
  • Ben - Ooo... Sorki, nie do łazienki, nie wolno, bo jest... zatkana!
  • Bill - Przecież jestem hydraulikiem.
  • Ben - Ale nie chcemy naprawiać. Lubimy tak, jak jest. Lubimy jak jest zatkana!
  • Bykżab - Tylko tyle umiecie? Moje smarki są z lepszej mazi niż wy, ale spokojnie, moje smarki to porządny materiał!

Błędy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Klik!