FANDOM

Ten artykuł dotyczy postaci.
Zobacz artykuł dotyczący odcinka o tej samej nazwie - "Bill Gacks".
50px-Disambig.svg.png

Bill Gacks jest człowiekiem pracującym jako zwykły ziemski hydraulik.

Wygląd Edytuj

Bill jest łudząco podobny do Vilgaxa, różni go tylko to, że jest człowiekiem. Jego ciało jest duże, a zarazem masywne. Nosi zieloną bluzkę z mokrymi plamami, a także czerwone spodnie z szelkami, które podtrzymuje pasek z narzędziami. Bill ma długą, białą brodę, która jest podobna do macek Vilgaxa.

Osobowość Edytuj

Bill cierpi na samotność. Był zadowolony, gdy przyszedł do niego Psyphon, z prośbą o przyjęcie na stanowisko. Myśląc, że kosmita chce wiedzieć jak zmieniać uszczelki i naprawiać cieknący kran, przekazywał mu swoje umiejętności.

Umiejętności Edytuj

Bill nie posiada nadzwyczajnych zdolności. Pracując jako hydraulik, potrafi zmieniać uszczelki, naprawiać rury, itp. Twierdzi, że jest znakomitym przeciwnikiem w zapasach.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Bill zadebiutował w odcinku "Bill Gacks", gdzie naprawiał zniszczone przez Bena rury w sklepie z gąbkami Pakmara. Biznesmen zauważył wielkie podobieństwo hydraulika do groźnego przestępcy. Podczas przeczyszczania rur, uruchomił maszynę, która wyświetliła w całym Podmieście hologramy Vilgaxa. Po chwili Bill spotyka Bena, który myli go z swoim nemezis. Później hydraulik jedzie naprawić awarię u jakiegoś człowieka, lecz przed jego oczami pojawia się Psyphon, który prosi o przyjęcie do pracy, gdyż jego gang naśmiewa się z niego. Bill myśli, że kosmicie chodzi o prace asystenta "naprawiacza kranów", przez co ku zdziwieniu sługusa Vilgaxa, przekazuje mu informacje jak naprawić popsutą toaletę. Następnie Bill udaje się do sklepu Maxa, tam ponownie spotyka Tennysona. Prosi, czy może skorzystać z łazienki, lecz Ben nie pozwala, gdyż boi się, że odkryje bazę hydraulików. Chłopak tłumaczy Gacksowi, że kibelek się popsuł, na co hydraulik odpowiada, że zajmuje się naprawianiem takich rzeczy. Kawałek dalej, Bill zostaje zaatakowany przez potworne ośmiornice. Bykżabowi udaje się uratować go, po czym przeprasza. Prosi też go o pomoc. Gacks za pomocą maski tożsamości przybiera formę Vilgaxa i pomaga hydraulikom złapać potwory wraz z Psyhonem.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Bill przez swój wygląd często jest mylony z Vilgaxem.
  • Bill grał kiedyś w jednoosobowej kapeli "Jagwayer" na keyboardzie.

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Bill Gacks