FANDOM

Poprzedni odcinek
Ben 10 kontra Minus 10: część 1
Położenie odcinka Następny odcinek
Ben 10 powraca: część 1
Ben 10 kontra Minus 10: część 2
Angielski: Ben 10 vs. the Negative 10: Part 2
Ben 10 vs Negative 10 p2.png
Seria Ben 10 Numer odcinka 49
Sezon 4 Ogólny odcinek 49
Premiera Twórcy
Polska 9 maja 2008 Scenariusz Thomas Pugsley/Greg Klein
USA 9 marca 2008 Reżyseria Sebastian O. Montes III
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Ben 10 kontra Minus 10: część 2 to czterdziesty dziewiąty odcinek serii "Ben 10". Jego polska premiera miała miejsce 9 maja 2008 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

Magia contra magia.png

Gwen walczy z Czarodziejką

Początek odcinka zaczyna się tam, gdzie poprzedni został przerwany. Złoczyńcy atakują Tennysonów i po serii walk, podczas których Tennysonowie uciekali, Cooper używa swoich uprawnień, by wreszcie uzyskać dostęp do bazy, tym samym blokując dostęp dla złoczyńców.

Po skanowaniu rozpoznawania głosu, Max Tennyson odkrywa, że Wieczny Król jest byłym hydraulikiem o imieniu Driscoll, który został wyrzucony za kradzież obcych technologii. Po tym, jak został wyrzucony, wstąpił do Wiecznych Rycerzy i pracował dla nich, w końcu stając się ich przywódcą.

Dziadek Max stwierdza, że Driscoll zna bazę lepiej niż ktokolwiek inny i szybko znajdzie sposób, by się tu dostać, więc grupa aktywuje drony zabezpieczeń i ustawia barykadę. Czarne charaktery w końcu dostają się do pomieszczenia z Sub-Energią, ale Cooper nie staje do walki, kiedy reszta odkrywa, że Sublimino zahipnotyzował go.

Eye Guy Negative 10 1.png

Debiut Gały

Mimo najlepszych starań, Driscoll zdobywa Sub-Energię i pozostawia Tennysonów w walce z Minus 10. Ben i Gwen planują skłócić ze sobą złoczyńców, używając ich zawyżonego ego. Dziadek Max i Gwen pozostają, aby zająć się przestępcami, a Ben rusza do walki z Wiecznym Królem jako Upchuck.

Podczas konfrontacji z Bena z Driscollem, złoczyńcy zostają zamknięci w skarbcu, a Max, Gwen i Cooper opuszczają bazę. Upchuckowi udało się pokonać Wiecznego Króla, połykając Sub-Energię. Odcinek kończy się, kiedy Ben pyta Maxa, czy można holograficznie odtworzyć twarze na Mt. Rushmore, które zostały zniszczone podczas bitwy.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Debiuty Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Używane zaklęcia Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Max - Powinienem się ucieszyć na twój widok Driscoll, ale nic z tego.
  • Driscoll - Schlebia mi, że mnie pamiętasz Max, ale gdzie moje maniery? Poznałeś już moją koleżankę?

Max zostaje zaatakowany przez Rojo

  • Driscoll - Teraz będę Wiecznym Królem całego świata!
  • Max - Nie, nie wygłupiaj się Driscoll! Sub-Energia jest zbyt niestabilna!
  • Driscoll - O mnie też hydraulicy mówili "niestabilny", gdy mnie wyrzucali...

Błędy Edytuj

  • W zakończeniu, gdzie wypisano aktorów głosowych, imię Gały (Eye Guy) zostało napisane "Eye Gye".
  • Kiedy Wieczny Król mówi, stoi na zewnątrz bazy Mt. Rushmore na gołej ziemi. Ale w scenie, w której Max widzi go na nagraniu, stoi na podłodze kaflowej.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to ostatni odcinek serii "Ben 10", przynajmniej w wersji polskiej.

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV.png

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki