FANDOM

Poprzedni odcinek
Do widzenia i nie ma czego żałować
Położenie odcinka Następny odcinek
Ben 10 kontra Minus 10: część 2
Ben 10 kontra Minus 10: część 1
Angielski: Ben 10 vs. the Negative 10: Part 1
Ben 10 vs Negative 10 p1
Seria Ben 10 Numer odcinka 48
Sezon 4 Ogólny odcinek 48
Premiera Twórcy
Polska 10 maja 2008 Scenariusz Thomas Pugsley/Greg Klein
USA 9 marca 2008 Reżyseria Sebastian O. Montes III
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Ben 10 kontra Minus 10: część 1 to czterdziesty ósmy odcinek serii "Ben 10". Jego polska premiera miała miejsce 10 maja 2008 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

COOPER

Debiut Coopera

Tennysonowie odbierają wnuka innego hydraulik, Coopera, który wyrusza z nimi z obozu letniego. Tymczasem baza hydraulików w Fort Knox zostaje okradziona przez Cyrkowe Dziwadła i Sublimino. Tennysonowie odkrywają, że nie ukradli złota, więc udali się do podziemnej bazy, dawnej bazy hydraulików. Max wyjaśnia, bazy hydraulików zostały wybudowane w każdej większej bazie wojskowej w USA. Wkrótce dochodzi do napadu na kolejną sekretną siedzibę, tym razem w Seattle. Niestety miasto leży zbyt daleko, by w porę zdążyć, jednak Cooper pokazuje grupie swoje zdolności technologiczne i przyspiesza Gruchota.
Ben 10 vs Negative 10 p1

Minus 10

Blisko bazy, Cooper uświadamia sobie, że nie podłączył hamulców, a grupa z niesamowitą prędkością zmierza w kierunku Seattle. Ben jako Diamentogłowy wspina się na zewnątrz pojazdu i tworzy kryształową kotwicę, mocno spowalniając samochód. W tym momencie okazuje się, że ten rozbój jest prowadzony przez Rojo, doktora Anima, Clancy'ego i Czarodziejkę. Dziadek Max odkrywa, że szukają kluczy do "Sub-Energii", niezwykle silnego, ale niestabilnego źródła zasilania (odpowiednik mocy dziesięciu słońc skoncentrowany w wielkości piłki golfowej), które hydraulicy dostali od kosmitów. Tennysonowie tracą drugi klucz i kierują się do bazy na Mt. Rushmore, gdzie Sub-Energia jest przechowywana. Tam okazuje się, że Wieczny Król zjednoczył największych wrogów Bena. Minus 10 atakuje.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Debiuty Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Używane zaklęcia Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Max - Ben, chodź tu!
  • Gwen - Uuu! Masz w beret.
  • Max - Ty też Gwen!
  • Gwen - Ooo!
  • Cooper - Ej, co to za dziwadła na tym filmie?
  • Ben - To tylko taki... wideoklip... muzyczny... Do jakiejś muzycznej stacji... Promują nową grupę...
  • Gwen - Cyrkowe Psychoczuby!
  • Cooper - Moglibyście wymyślić coś lepszego od bajki z klipem. Mój dziadek też był hydraulikiem, pamiętacie? Max wszystko mu o was opowiedział, i o Omnitrixie, i o księdze zaklęć, i o wszystkim...

Max kiwa głową, jak gdyby nic się nie stało

  • Diamentogłowy - Ok. Wiedziałem, że cyrk czubów ma muchy, ale osy?
  • Max - Cyrk czubków nie byłby w stanie ukraść wody z akwarium...

Błędy Edytuj

  • Kiedy Czarodziejka i Gwen spotykają się, koniec rękawa Czarodziejki jest normalny (fioletowy), ale kiedy macha na pożegnanie, jest różowy.
  • Kiedy Czarodziejka porusza głową, górna część jej kucyka porusza się wraz z głową, ale dolna pozostaje w miejscu.
  • Dziadek Max mówi Cooperowi, że zainstalował autopilota w Gruchocie, ale funkcja ta została użyta w odcinku "Broń ostateczna".
  • Nie wiadomo, jak Ben (jako Diamentogłowy) wysiadł z Gruchota, gdy samochód aktywował super-prędkość.

Ciekawostki Edytuj

  • Tennysonowie (i Cooper) zatrzymują się w Fort Knox, Waszyngtonie i na Mt. Rushmore.
  • Jest to drugi raz, kiedy Ben przebywa na Mt. Rushmore, ale trzeci raz, gdy góra ta jest postrzegana, ponieważ Ben nie był tu z Gwen i Maxem za pierwszym razem.

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Klik!

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki