FANDOM

Ben 10 Ultimate Alien: Cosmic Destruction to gra wideo dostępna na platformy PS3, PS2, DS i Xbox 360 oraz na PSP.

Opis Edytuj

To już czwarta część popularnej gry na podstawie serialu animowanego Ben 10. Tym razem produkcja opiera się na nowej serii tej kreskówki pod nazwą Ben 10: Ultimate Alien.

Główny bohater Ben, po raz kolejny już ratuje ludzkość przed wyginięciem. Rozwiązuje także tajemnicę burzy.

Bronią chłopaka jest urządzenie zwane Omnitrix , czyli zegarek pozwalający w dowolnym momencie przybrać postać różnych kosmitów. Postać przeobraża się w aż szesnaście różnych kreatur z kosmosu. W B10:UA - CD zaprezentowane zostało urządzenie Ultimatrix - jeszcze potężniejsza wersja wspomnianego zegarka.

Na każdym poziomie są unikatowe utrudnienia, przez, które może przejść określony kosmita, dlatego by ukończyć poziom musisz używać 3 specjalnie wybranych do tego  kosmitów ,wybiera się 1 dodatkowego kosmitę w którego można się zmieniać, na poziomie można mieć 4 kosmitów ale w każdej chwili można zmienić 1 z nich.

Postacie Edytuj

Grywalne postacie Edytuj

Kosmici z ultimatrixa Edytuj

Niegrywalne postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Ben 10 Ultimate Alien: Cosmic Destruction

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki