Wikia

Ben 10 Wiki

Ben 10 Alien Force (gra)

Dyskusja0
1512stron na
tej wiki
Ben 10 Alien Force
Alien Force game
Informacje
Data wydania 28 października 2008
Seria Ben 10: Obca Potęga
Ben 10 Alien Force to gra zręcznościowa stworzona przez Monkey Bar Games na platformę Sony PlayStation 2, PlayStation Portable i Nintendo Wii a na Nintendo DS przez 1st Playable Productions. Gra jest kontynuacją wydanej w 2007 roku gry Ben 10: Protector of Earth. Fabuła nawiązuje do emitowanego przez Cartoon Network serialu animowanego o tym samym tytule.

FabułaEdytuj

Fabuła gry opowiada historię piętnastoletniego chłopaka o imieniu Ben. Akcję rozpoczynamy pięć lat po wydarzeniach z poprzedniej części gry. Ben musi ratować porwanego dziadka, a także chronić mieszkańców naszej planety przed wrogimi obcymi.

OpisEdytuj

  • Wcielamy się w jedną z dziewięciu postaci.
  • Futurystyczne urządzenie - Omnitrix - zostało wzbogacone o możliwość przekształcenia głównego bohatera w kilka nieznanych dotąd kosmitów.
  • Do czynienia mamy z około dwudziestoma przeciwnikami.
  • W zależności, od formy lub sterowanej przez nas postaci, dysponujemy różnymi zestawami ciosów oraz umiejętności.
  • Oprawa audiowizualna gry jest na wysokim poziomie, jednak wersja na platformę NDS prezentuje się stosunkowo ubogo. Edycja ta oferuje za to kilka unikalnych bonusów, np. nowe funkcje Omnitrixa.
  • Grafika wykonana jest w 3D.

PostacieEdytuj

Grywalne postacieEdytuj

KosmiciEdytuj

Niegrywalne postacieEdytuj

WrogowieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Grając w dwie osoby pojawia się dwójka Benów.

Zobacz teżEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki