Wikia

Ben 10 Wiki

Ben 10 Alien Force (gra)

Dyskusja0
1531stron na
Ben 10 Wiki
Ben 10 Alien Force
Alien Force game
Informacje
Data wydania 28 października 2008
Seria Ben 10: Obca Potęga

Ben 10 Alien Force to gra zręcznościowa stworzona przez Monkey Bar Games na platformę Sony PlayStation 2, PlayStation Portable i Nintendo Wii a na Nintendo DS przez 1st Playable Productions. Gra jest kontynuacją wydanej w 2007 roku gry Ben 10: Protector of Earth. Fabuła nawiązuje do emitowanego przez Cartoon Network serialu animowanego o tym samym tytule.

FabułaEdytuj

Fabuła gry opowiada historię piętnastoletniego chłopaka o imieniu Ben. Akcję rozpoczynamy pięć lat po wydarzeniach z poprzedniej części gry. Ben musi ratować porwanego dziadka, a także chronić mieszkańców naszej planety przed wrogimi obcymi.

OpisEdytuj

  • Wcielamy się w jedną z dziewięciu postaci.
  • Futurystyczne urządzenie - Omnitrix - zostało wzbogacone o możliwość przekształcenia głównego bohatera w kilka nieznanych dotąd kosmitów.
  • Do czynienia mamy z około dwudziestoma przeciwnikami.
  • W zależności, od formy lub sterowanej przez nas postaci, dysponujemy różnymi zestawami ciosów oraz umiejętności.
  • Oprawa audiowizualna gry jest na wysokim poziomie, jednak wersja na platformę NDS prezentuje się stosunkowo ubogo. Edycja ta oferuje za to kilka unikalnych bonusów, np. nowe funkcje Omnitrixa.
  • Grafika wykonana jest w 3D.

PostacieEdytuj

Grywalne postacieEdytuj

KosmiciEdytuj

Niegrywalne postacieEdytuj

WrogowieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Grając w dwie osoby pojawia się dwójka Benów.

Zobacz teżEdytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki