Wikia

Ben 10 Wiki

Ben 10 Alien Force (gra)

1671stron na
Ben 10 Wiki
Dyskusja0
Ben 10 Alien Force
Alien Force game
Informacje
Data wydania 28 października 2008
Seria Ben 10: Obca Potęga
Ben 10 Alien Force to gra zręcznościowa stworzona przez Monkey Bar Games na platformę Sony PlayStation 2, PlayStation Portable i Nintendo Wii a na Nintendo DS przez 1st Playable Productions. Gra jest kontynuacją wydanej w 2007 roku gry Ben 10: Protector of Earth. Fabuła nawiązuje do emitowanego przez Cartoon Network serialu animowanego o tym samym tytule.

Fabuła Edytuj

Fabuła gry opowiada historię piętnastoletniego chłopaka o imieniu Ben. Akcję rozpoczynamy pięć lat po wydarzeniach z poprzedniej części gry. Ben musi ratować porwanego dziadka, a także chronić mieszkańców naszej planety przed wrogimi obcymi.

Opis Edytuj

  • Wcielamy się w jedną z dziewięciu postaci.
  • Futurystyczne urządzenie - Omnitrix - zostało wzbogacone o możliwość przekształcenia głównego bohatera w kilka nieznanych dotąd kosmitów.
  • Do czynienia mamy z około dwudziestoma przeciwnikami.
  • W zależności, od formy lub sterowanej przez nas postaci, dysponujemy różnymi zestawami ciosów oraz umiejętności.
  • Oprawa audiowizualna gry jest na wysokim poziomie, jednak wersja na platformę NDS prezentuje się stosunkowo ubogo. Edycja ta oferuje za to kilka unikalnych bonusów, np. nowe funkcje Omnitrixa.
  • Grafika wykonana jest w 3D.

Postacie Edytuj

Grywalne postacie Edytuj

Kosmici Edytuj

Niegrywalne postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Grając w dwie osoby pojawia się dwójka Benów.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki