FANDOM

Ben 10 Alien Force: Vilgax Attacks to gra wideo dostępna na platformy Xbox 360, Wii, DS, Playstation 2 i Playstation Portable.

Opis Edytuj

Ben 10 Alien Force: Vilgax Attacks to kolejna gra z serii opartej na popularnej kreskówce, emitowanej przez stację Cartoon Network. Tym razem jednak wydarzenia przedstawione w grze nie bazują na serialu telewizyjnym, a prezentują oryginalną historię stworzoną specjalnie na jej potrzeby.

Oczywiście jednak całe uniwersum, w którym się poruszamy nadal wiernie odzwierciedla telewizyjny świat. Główny bohater, Ben, może teraz w zależności od zaistniałych potrzeb przybierać jeszcze więcej osobowości. W sumie otrzymaliśmy 11 grywalnych postaci, których zadaniem jest ostateczna konfrontacja ze złym Vilgaxem, planującym podbić wszechświat.

W celu pokonania wroga, Ben wraz z Omnitrixem musi odbyć intergalaktyczną podróż pomiędzy różnymi planetami, po drodze walcząc z wrogimi statkami kosmicznymi oraz przedzierając się przez pola asteroid. W czasie wędrówki dochodzi też do walk z całym garniturem nieprzyjaciół, w których dość przydatne okazują się specjalne umiejętności wcieleń Bena – manipulacja ogniem, ujarzmianie elektryczności czy zamrażanie wroga. Rozgrywka w Vilgax Attacks oferuje elementy akcji, rozwiązywanie zagadek oraz sporo wstawek zręcznościowych. Miłośnicy miksu tych gatunków powinni być zatem usatysfakcjonowani.

Postacie Edytuj

Grywalne postacie Edytuj

Ben

Kosmici z omnitrixa Edytuj

Niegrywalne postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki