FANDOM

Ben 10: Protector of the Earth to gra platformowa 3D wydana na konsole PSP, PS2, Nintendo Wii oraz na Nintendo DS. Stworzona na podstawie filmu animowanego Ben 10.

Opis gry Edytuj

W grze gracz wciela się w postać Bena Tennysona. Po drodze do poszczególnych Bossów atakują gracza różne roboty, Wieczni Rycerze, wilkołaki i złoczyńcy. W grze można się zmieniać w 5 kosmitów - Czterorękiego, Inferno, Szybciora, Kulopłota i Dzikie Pnącze. Jest też możliwość grania w dwie osoby. W wersji na Nintendo DS istnieje także możliwość transformacji w Upchucka.

Fabuła Edytuj

Gdy Ben śpi, do gruchota wlatuje robokomar i wysysa z Omnitrixa DNA jego kosmitów poza Czterorękim i Inferno. Rano chłopak budzi się i dowiaduje od dziadka, że okolice terroryzuje wielki robot. Bohater chce zmienić się w Szybciora, ale transformacja nie udaje się, ponieważ DNA zostało wyciągnięte. Następnie chłopiec dowiaduje się, że kody genetyczne jego kosmitów umieszczone są w rozrzuconych po okolicy Kryształach DNA. Ben musi je odzyskać i pokonać wszystkich wrogów.

Ben walczy z robotem i odzyskuje DNA Szybciora. Gang jedzie do Strefy 51, gdzie zauważają Wiecznych Rycerzy. Chłopak walczy z nimi, aż spotyka Enocha, którego też z łatwością pokonuje. Wrogom jednak udaje się uciec. Później zauważają robota bitewnego, który po pokonaniu oddaje DNA Kulopłota.

Postacie Edytuj

Grywalne postacie Edytuj

Ben Tennyson

Kosmici z omnitrixa Edytuj

Niegrywalne postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

  • Drony Vilgaxa
    • Drony Vilgaxa
    • Drony Laserowe
    • Łowcy Vilgaxa
    • Drony Wiertnicze
    • Drony Fotonowe
    • Obrońca Vilgaxa
    • Najemnik Vilgaxa
  • Wieczni Rycerze
    • Wieczni Rycerze Snajperzy
    • Wieczni Rycerze Gladiatorzy
    • Wieczni Czempioni
    • Wieczni Rycerze Strażnicy
    • Elitarni Wieczni Czempioni
  • Loboanie
    • Loboanie
    • Loboanie Wyjce
  • Mumie
    • Mumie
    • Mumie Cyklonowe
  • Viktory

MiniBossowie Edytuj

Bossowie Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki