FANDOM

Ben 10: Galactic Racing to gra wideo dostępna na platformy PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo DS, Nintendo 3DS i Nintendo Wii.

Opis Edytuj

Na początku rozgrywki gracz może wybrać jednego spośród 15 dostępnych w grze bohaterów. Poza Benjaminem "Benem" Kirby Tennysonem można się także wcielić w wiele popularnych postaci. W trakcie poszczególnych wyścigów każdy z bohaterów może zbierać specjalne power-upy umożliwiające skorzystanie z przyśpieszenia i zdolności specjalnych, co pozwala na zdobycie znaczącej przewagi nad przeciwnikami.

Wyścigi w Ben 10: Galactic Racing odbywają się na 25 torach rozmieszczonych na 5 zróżnicowanych planetach. Podczas pokonywania tras uczestnicy wyścigów mogą wykonywać skomplikowane ewolucje powietrzne i drifty, które dodatkowo pozwalają im naładować specjalne defensywne i ofensywne moce. Poza zróżnicowanym wachlarzem postaci gracz może także wybierać spośród 30 różnych gokartów.

Wśród trybów dla pojedynczego gracza, poza zwykłym wyścigiem znalazły się także: Grand Prix Circuit, Time Trials i Short Circuit. W Ben 10: Galactic Racing nie zabrakło także rozgrywki multiplayer. W tej ostatniej gracz będzie mógł między innymi zagrać z żywym przeciwnikiem na podzielnym ekranie (Wii, Xbox 360 i PS3), zmierzyć się w systemie Ad-Hoc (PS Vita, Nintendo DS i 3DS) oraz zakosztować trybu Arena Showdowns. Dodatkowo dla spragnionych wyzwań twórcy przewidzieli zestaw trofeów i osiągnięć do odblokowania.

Postacie Edytuj

Grywalne postacie Edytuj

Kosmici Edytuj

Konsola Edytuj
DS Edytuj

Niegrywalne postacie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ta gra jest poświęcona zmarłemu Dwayne McDuffie'mu.
  • Styl gry nawiązuje do słynnych gier Nintendo - Mario.
  • Jest to pierwsza gra bez Gwen, ponieważ nie ma swojego samochodu.
  • Jest to pierwsza gra dostępna na PSVita i 3DS.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki