FANDOM

Ben 10-Generator Rex: Przymierze Bohaterów
Angielski: Ben 10-Generator Rex: Heroes United
Heroes United Opening.png
Seria Ben 10: Ultimate Alien Numer odcinka Crossover
Sezon Crossover Ogólny odcinek Crossover
Premiera Twórcy
Polska 10 listopada 2012 Scenariusz Man of Action
USA 25 listopada 2011 Reżyseria Chris Graham/Kenji Ono
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Ben 10-Generator Rex: Przymierze Bohaterów to specjalny, dwuczęściowy odcinek kreskówki "Generator Rex" z gościnnym pojawieniem się Bena Tennysona.

Streszczenie Edytuj

Humungosaurio manos unidas viendo a Rex.png

Gigantozaur walczy z Rexem

Nad Manhattanem otwiera się tajemniczy portal, który przyciąga uwagę Providencce. Tymczasem Rex trenuje z Szóstym, rozmyślając nad swoimi czynami, wymyślając piosenkę "Gen Rex". Agencja nie może nic zrobić z portalem, więc Rex, Bobo, Rebecca Holiday ruszają na miejsce. Rex dotyka portalu, co uruchamia go i wylatuje z niego dziwna postać, która okazuje się być Gigantozaurem. On atakuje Rexa. Podczas potyczki dziwna metaliczna postać też wyskakuje z portalu i kieruje się do miasta, gdzie czeka na niego Szósty i Bobo. Rex myśli, ze zyskał przewagę nad istotą, lecz on zmienia się w Diamentogłowego. Chłopak wiesza mu się na szyje i próbuje go wyleczyć, lecz bez skutku, co zaskakuje go.
Rex tocando a Rath y este despertando .png

Próba uleczenia Gniewa

Tymczasem Szósty dalej walczy z potworem i odcina kawałek ciała. Holiday skanuje go i przesyła dane Cezarowi. Rex rzuca Diamentogłowego w most, gdzie on zmienia się w Polarnego, próbując atakować jego maszyny, rozczepiając je na kawałki. Rex przystosowuje się i rzuca go w bilbord, który zaczyna spadać na ulice. To zmusza ich do przerwania bitwy i ratowania ludzi. Ben jako Gniew zeskakuje z dachu za Rexem, ratując Diane Farrah. Po wszystkim Rex próbuje wyleczyć Gniewa, lecz nie udaje się. Gniew postanawia powrócić do swej ludzkiej postaci. Jest zły, gdy dowiaduje się, że nikt go nie zna. Właśnie wtedy pojawia się mechaniczna postać walcząca z Szóstym. On niszczy robota, ale wpada w śpiączkę przez wybuch.

Diamate lo redirige en un rayo!.png

Diamentogłowy ratuje Rexa przed strzałem

W szpitalu Providence Holiday wyjaśnia, że stworzenie było inne niż mutanty E.V.O.. Biały Rycerz pokazuje jak kawałek jego uciekł. Ben, zamknięty w kloszu i obwiniany przez Rexa, że to on zabił Szóstego, mówi, że mają do czynienia z równoległymi wersjami wszechświatów. Holiday mówi, że to jest tylko teoria, a Ben mówi, że był w wielu z nich. Rex złości się mówiąc, że nie ma sposobu, aby uciekł, po czym zamienia się w Ziąba. On leci szukać baru, a Rex leci za nim. Chłopak, gdy leci i widzi, że w miejscu, gdzie powinien być bar, nie ma go, dochodzi do rozejmu z Rexem. Następnie pojawia się Cezar i pozornie przygotowuje się do strzału. Ben myśląc, że on chce strzelić w Rexa, broni go jako Diamentogłowy, przez co niszczy broń. Gdy zbliża się Alfa, już w formie ducha, kosmita z nim walczy co zmusza go do ucieczki.

César con la PC Rex y Ben.png

Cezar, Rex i Ben

Następnie Cezar wyjaśnia, że stworzył Alfę, aby kontrolować ewolucje nanitów, lecz nie udało się. On jest formą życia, która jest niezrównoważona i niszczy inne organizmy z nanitami w krótkiej chwili. Kiedy Alfa zaczął odbierać nanity organizmom, wysłał go do innego wymiaru, którym okazał się być wymiar Bena. Przypuszczają, że musiała to być Nicość, gdzie połączył się z obcymi formami życia. Gdy Alfa atakuje statek, Cezar wyjaśnia, że broń była jedyną rzeczą, która mogła go zatrzymać. Salazar wsiada do kapsuły i odlatuje, zostawiając Alfę, Bena i Rexa samych, po czym statek wybucha. Tennyson ratuje Salazara jako Kulopłot. On narzeka na zapach kosmity. 

Cuatrobrazos apunto de ser agarrado.png

Czteroręki walczy z Alfą

Alfa atakuje następnie zoo Providence, gdzie pochłania nanity organizmów. W ostatniej chwili Szybcior ratuje Holiday, po czym pomaga Rexowi jako Czteroręki walczyć z Alfą. Wróg dowiaduje się, że Salazar ma Nanit Omega i zamierza go pochłonąć. On znów ucieka. Biały Rycerz mówi, że on udał się do Słoju Robali, który jest największym skupiskiem E.V.O. Trio leci tam, po czym znajdują kolosalnego potwora atakującego ich. Alfa decyduje się włamać do Ultimatrixa, po czym zyskuje Inferna, Czterorękiego i Gigantozaura. Podczas bitwy, Ben zyskuje nową formę Shocksquatcha, który zatrzymuje przez chwilę potwora. Rex prawie wyłącza Ultimatrix, lecz Alfa pochłania nanit Omega, po czym staje się Alfą i Omegą, początkiem i końcem.

Alpha Omega.png

Początek i koniec

Ponieważ Alfa jest teraz nie do powstrzymania, a Rex nie ma swoich najmocniejszych broni, nie wie jak walczyć. Ben zmienia się w Upgrade'a i łączy się z Rexem. Po długiej walce Ben odmienia się. Rex wpada na pomysł, aby Ben zmienił się w Kulopłota, a on go wystrzeli prosto w  Nanit Omega. Tak też robią. Rex wykorzystuje swoje umiejętności, zmieniając Alfę w chmurę. Cezar strzela w niego, zamieniając go w kulę, po czym Salazar wstrzykuje bratu nanit Omega i otwiera portal dla Bena. Rex nie wie co zrobić z Alfą, ponieważ waży on kilkaset ton. Tennyson zmienia się w Upchucka i połyka kulę, po czym wchodzi do portalu myśląc, ze jeszcze spotka się z Rexem.

Heroes Unidos Rex contiene a Alfa.png

Alfa zamknięty w formie kuli

Później Rex dowiaduje się, że Szósty wyzdrowiał. Chłopak ma obawy czy brat wstrzyknął mu na pewno Omegę. Cezar zapewnia go, że w 99.998% na pewno. Chłopak zastanawia się czy los pozwoli mu zobaczyć Bena ponownie. W Nicości Alfa nie może pochłonąć żadnej materii, przez co zaczyna świecić i wybucha.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Debiuty Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Ben Edytuj

Alfa Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Rex: Był wybuch i na Ziemię nanitowy potok spadł. I teraz wysyp bestii ciągle dręczy biedny świat. Lecz jeden cwany koleś jest z nimi za pan brat, to Gen Rex.
  • Ben: Nasz oddział nazywa się Hydraulicy.
  • Rex: To jeszcze gorsza nazwa niż Providence!
  • Rex: Czy podasz mi pomocną dłoń?
  • Ben: A mogą być cztery?
  • Rex: Powoli zaczynam cie doceniać Ben tenie.

Ciekawostki Edytuj

Linki do odcinka Edytuj

Część 1 Edytuj

WatchEpisodeInTV.png

Część 2 Edytuj

WatchEpisodeInTV.png

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki