FANDOM

Ben-Wiatr to motor Bena Tennysona, który został skonstruowany przez Fachurę ze zniszczonych części Proto-Ciężarówki.

Wygląd

Ben 10: Omniverse

Ben-Wiatr przypomina motocykl z czarnym dachem samochodowym. Pojazd jest ciemno-zielony, a duże koła są połączone z nim białymi elementami. Pod brązowym siedzeniem znajdują się symbole międzygalaktycznego pokoju, natomiast przed siedzeniem widnieje drążek kierowniczy. Nad tylnym kołem można zauważyć cyfrę "10", odnoszącą się do właściciela pojazdu – Bena Tennysona. Kiedy użytkownik wsiada do niego, motor automatycznie nakłada na niego w specjalny strój, skanując go promieniem holograficznym.

Opis

Ben-Wiatr jest niezwykle szybkim i zwinny pojazdem, który napędzany jest energią słoneczną. Posiada mnóstwo technologicznych dodatków, które ułatwiają pościgi za przestępcami. Wbudowany jest w niego skaner, który nadaje użytkownikowi specjalny kostium.

Znani użytkownicy

Ciekawostki

  • Ben-Wiatr został pierwszy raz potwierdzony jako zabawka przez Bandai.
  • Ben-Wiatr pierwszy raz pojawia się w odcinku "Bar 23", ale został stworzony w "Powrót narzeczonej". Jest to spowodowane pomyłką Cartoon Network, która wyemitowała odcinki w złej kolejności.
  • Według Derricka, Ben-Wiatr jest napędzany energią słoneczną. [1]

Przypisy

Zobacz też