FANDOM

Bellicus to jedna z trzech osobowości Obcego X z Omnitrixa.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

Bellicus przypomina zieloną maskę teatralną z otworami na oczy i usta. Na czole widnieją ciemniejsze zmarszczki, które symbolizują złość. Wokół oczu są obwódki, tak samo jak pod nosem, natomiast jego usta są grube.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Bellicus znacznie się nie zmienił, jednak kształt twarzy jest bardziej kwadratowy, a kolor jaśniejszy.

Umiejętności Edytuj

Bellicus jest głosem agresji, wojny Obcego X, więc wraz z Sereną i Benem potrafi zmieniać rzeczywistość. Twierdzi, że Tennyson jest głosem rozsądku w tej transformacji.

Historia Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

XBN192

Pierwsze spotkanie osobowości

Bellicus zadebiutował w odcinku "Obcy X", gdzie zatrzymał powódź spowodowaną przez złamaną tamę. Po wielu bezowocnych argumentach, Ben przekonuje Serenę i Bellicusa, by przekształcić go w innego obcego. Chłopak przysięga, że nie będzie korzystać z Obcego X ponownie, jako że nie jest wart tej ceny.

FuCrea (55)

Kłótnia z Bellicusem

Bellicus pojawił się ponownie w odcinku "Kuźnia Stworzenia", gdzie został użyty w nadziei na odnalezienie Kuźni Stworzenia – ostatniego celu, do którego zmierzał Aggregor. Okazało się, że Ben i Kevin opracowali specjalny system blokady Ultimatrixa, aby zapobiec złym, takim jak Albedo, transformację w Obcego X. Został on odblokowany przez specjalne klucze, które posiadali Kevin i Gwen. Po transformacji, Bellicus i Serena rozpoczęli debatę na temat innych rzeczy. Nagle pojawił się Paradox mówiąc Benowi, że nie będzie w stanie przekonać Bellicusa i Sereny do pomocy i wraca do ludzkiej postaci.

W odcinku "Wróg ostateczny: część 2", Bellicus pojawił się w retrospekcji.

Ben 10: Omniverse Edytuj

AYG 362

Odtworzenie wszechświata

Bellicus pojawił się ponownie w odcinku "Cześć i dzięki za koktajle", gdzie Ben użył go, by z powodzeniem stworzyć nowy wszechświat, gdyż stary został zniszczony przez Zniszczator.

W odcinku "Kosmos przeciwko Tennysonowi", Bellicus oddaje całą władzę nad ciałem Obcego X Benowi, zrzekając się wszystkich uprawnień. Wraz z Sereną zostają oskarżeni o bezpodstawne stworzenie wszechświata, co wiąże się z zapłatą pięciu tajdenów od osobowości.

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Bellicus pochodzi od angielskiego słowa "zły", "buntowniczy".

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki