FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Atomowy-X to mutacja DNA Niebiańskiej Istoty i nieznanego gatunku z Biomnitrixa.

Wygląd Edytuj

Atomowy-X składa się z postury Atomixa i wielu elementów, wysokości Obcego X. Na rękach i ramionach posiada bąble, które wyglądaj tak, jakby były wypełnione jakąś substancją. W pasie i na nogach ma zielone elementy, a dwa z nich stoją na sztorc na ramionach. Żuchwa Atomowego-X jest biała, na policzkach znajdują się śruby, a jego trzy kolce są białe. Symbol Biomnitrixa znajduje się na klatce piersiowej.

Umiejętności Edytuj

ATTWB (561)

Atomowy-X tworzy czarne dziury

Atomowy-X jest wszechmocny, co oznacza, że może zachwiać rzeczywistość i czas/przestrzeń, stając się prawie niepokonanym cudzoziemcem. Jest on tak potężny, że jego zwykłe myśli mogą stać się rzeczywistością. Zdolnością, którą odziedziczył po Atomixie, jest generowanie zielonych ładunków energii. Potrafi także uwolnić swoją energię w postaci eksplozji atomowej, która może zadać poważne obrażenia przeciwnikom i osobom w jego otoczeniu. Atomowy-X może też latać i teleportować się.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

  • Atomowy-X zadebiutował w odcinku "I nie było żadnego", gdzie został wybrany przez Bena 10.000 w celu zatrzymania promienia Chronospaieńskiej Bomby Czasu, jednakże nieprzewidziane wydarzenie zmiotło go i wszystkie inne alternatywne wersje Tennysona z czasoprzestrzeni.
  • W odcinku "I pojawił się Ben", Atomowy-X został przywrócony do istnienia w czasoprzestrzeni przez dobrego Bena. Ponownie został użyty do walki z Vilgaxem. Czekał na odpowiedni moment i gdy wróg został wyrzucony w dal przez Gwen 10, teleportował się przed nim i pstryknął palcem. wyrzucając przeciwnika wysoko w niebo. Następnie swoją mocą uderzył go ponownie, aby szybciej i z większą siłą opadł na ziemię.
  • W odcinku "Koniec pewnej ery", Atomic-X walczył z Exo-Czaszką, Subdorą i Maltruantem.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Nazewnictwo Edytuj

Język Nazwa Pochodzenie
Amerykański Atomic-X Pochodzi od słów "atomic", oznaczającego "atom" i od słowa "X", oznaczającego "Obcego X".
Bułgarski ??? ???
Chiński ??? ???
Francuski ??? ???
Hiszpański ??? ???
Japoński ??? ???
Niemiecki ??? ???
Polski Atomowy-X Pochodzi od oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Portugalski ??? ???
Rumuński ??? ???
Turecki ??? ???
Włoski ??? ???
Węgierski ??? ???

Ciekawostki Edytuj

  • Atomowy-X jest najpotężniejszą fuzją, a za razem kosmitą przedstawionym w serialu.

Zobacz też Edytuj