FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Atomix to kosmita z próbki DNA nieznanego gatunku z nieznanej planety.

Umiejętności Edytuj

Atomix jest niezwykle silny i wytrzymały, a także potrafi latać. Jednak jego największą umiejętnością jest generowanie zielonych ładunków energii dzięki swoim dłoniom. Podczas ich tworzenia krzyczy "Jabadabada-jabadabada!". Energia może zostać także uwolniona w formie promienia odpychającego lub kilku mniejszych wybuchów. Ramiona potrafią emitować energię trawiącą niektóre substancje.

Atomix potrafi także uwolnić swoją energię w postaci eksplozji atomowej, która może zadać poważne obrażenia przeciwnikom i osobom w jego otoczeniu.

Wady Edytuj

Ze względu na to, że Atomix zbudowany jest z niestabilnych atomów, jego ciało musi pozostać w zbroi dla bezpieczeństwa.

Historia Edytuj

​Ben 10 Edytuj

  • Atomix zostaje wspomniany w odcinku "Ken 10", gdzie Kenny był rozczarowany, że kosmita nie był jednym z cudzoziemców w jego Omnitrixie.

Nazewnictwo Edytuj

Język Nazwa Pochodzenie
Amerykański Arctiguana Pochodzi od słów "arctic", oznaczającego "arktyczną" i od słowa "iguana", oznaczającego "iguanę".
Bułgarski Арктикгуана Pochodzi od słów "aрктик", oznaczającego "arktyczną" i od słowa "игуана", oznaczającego "iguanę".
Chiński 急冻蜥蜴 Pochodzi od słów "急冻", oznaczającego "zamrożoną" i od słowa "蜥蜴", oznaczającego "jaszczurkę".
Francuski Arctiguana Pochodzi od oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Hiszpański Arctiguana Pochodzi od oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Japoński ??? ???
Niemiecki Arctiguana Pochodzi od oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Polski Arktiquana Pochodzi od słów "arkt", oznaczającego "arktyczną" i od słowa "iguana", oznaczającego "iguanę".
Portugalski Iguana Ártica/Artiguana Pochodzi od słów "iguana", oznaczającego "iguanę" i od słowa "arctic", oznaczającego "arktyczną". Druga nazwa pochodzi od oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Rumuński Arctiguana Pochodzi od oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Turecki Arctiguana Pochodzi od oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Włoski ??? ???
Węgierski Sarkigyík Pochodzi od słów "sarki", oznaczającego "arktyczną" i od słowa "gyík", oznaczającego "jaszczurkę".

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Atomix (przyszła wersja)

  • To jednak Atomix!

    15 wiadomości
    • Każdy kto tylko przeczytał odpowiedź Derricka na Springu wiedział (lub jak to ujął artor dyskusji "wierzył") że to nie jest Atomix. -_-
    • Wiedziałem że się pojawi. Czekałem 7 lat żeby go wreszcie zobaczyć