FANDOM

Atomix to kosmita z próbki DNA nieznanego gatunku z nieznanej planety.

Wygląd Edytuj

Atomix jest wysokim humanoidem, przypominającym białego robota. Na kostkach ma zielone obręcze ze śrubami, natomiast blisko obojczyka odstają płyty tego samego koloru. Na klatce piersiowej znajduje się duży symbol międzygalaktycznego pokoju, w którym można zauważyć zieloną, płynną substancję. Podobne elementy znajdują się na ramionach, a także na przedramieniu i czubku głowy. Jego głowa jest bardzo podłużna. W niektórych partiach ciała jest także pokryty śrubami. Do czarnych majtek podczepiony jest zielony pas z mniejszymi, białymi paskami, pomiędzy którymi znajduje się symbol Omnitrixa.

Umiejętności Edytuj

Wybuch atomowy

Wybuch atomowy Atomixa

Atomix jest niezwykle silny i wytrzymały, a także potrafi latać. Jednak jego największą umiejętnością jest generowanie zielonych ładunków energii dzięki swoim dłoniom. Podczas ich tworzenia krzyczy "Jabadabada-jabadabada!" [1]. Energia może zostać także uwolniona w formie promienia odpychającego lub kilku mniejszych wybuchów. Ramiona potrafią emitować energię trawiącą niektóre substancje.

Atomix potrafi także uwolnić swoją energię w postaci eksplozji atomowej, która może zadać poważne obrażenia przeciwnikom i osobom w jego otoczeniu. Prawdopodobnie ze względu na to jest on najpotężniejszym obcym z Omnitrixa, nie licząc Obcego X.

Wady Edytuj

Ze względu na to, że Atomix zbudowany jest z niestabilnych atomów, jego ciało musi pozostać w zbroi dla bezpieczeństwa.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Nazewnictwo Edytuj

Język Nazwa Pochodzenie
Amerykański Atomix Pochodzi od słów "atom", oznaczającego "atom" i od słowa "mix", oznaczającego "wymieszanie".
Bułgarski Атомикс Pochodzi od oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Chiński 亚多米/原能金刚 Pochodzi od słów "原能", oznaczającego "atomowy" i od słowa "金刚", oznaczającego "uderzenie".
Francuski Atomix Pochodzi od oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Hiszpański Atomix/Atomix Pochodzi od oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Japoński ??? ???
Niemiecki Atomix Pochodzi od oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Polski Atomix Pochodzi od oryginalnej, amerykańskiej nazwy.
Portugalski Atômico Pochodzi od słowa "atômico", oznaczającego "atomowy".
Rumuński ??? ???
Turecki ??? ???
Włoski ??? ???
Węgierski Atomix Pochodzi od oryginalnej, amerykańskiej nazwy.

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Atomix

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki