FANDOM

Ben 10: Atak Krakkena to zręcznościowa gra przeglądarkowa z serii "Ben 10", powstała na podstawie odcinka "Krakken".

Opis gry Edytuj

Atak krakkena 2

Informacje i opis sterowania

Krakken wypłynął z głębi jeziora, by siać spustoszenie! Pomóż Benowi posłać go tam, skąd przybył. Strzelaj do Krakkena, żeby zużył swoją energię i poślij go na dno jeziora, zanim będzie za późno. Dla maksymalnego efektu celuj w pierś Krakkena. Uważaj na jego ogień, zwłaszcza na pociski śmiercionośnej niebieskiej plazmy! Zestrzel je, zanim wylądują na twojej drodze.

Sterowanie Edytuj

  •  - zmiana kierunku
  • SPACJA - strzał

Postacie Edytuj

Grywalne postacie Edytuj

Kosmici Edytuj

Niegrywalne postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Poziomy Edytuj

Ben przez cały czas próbuje pokonać Krakkena. Początkowo do dyspozycji ma tylko Inferno, a wróg wykonuje powolne ataki, które można łatwo ominąć. W kolejnym starciu bohater transformuje się w Diamentogłowego, natomiast przeciwnik wykonuje szybsze ataki i zaczyna bronić klatki piersiowej. W czwartym starciu, chłopak zmienia Upgrade'a, jednak wróg z niezwykłą precyzją celuj w kosmitę. Piąta runda wiąże się z Muchą i uciekaniem przed wiązkami laserowymi Krakkena.

Gracz może mierzyć się z wrogiem przez kilkadziesiąt rund, tym samym otrzymując coraz to lepszy wynik.

Ciekawostki Edytuj

  • W grze Krakken potrafi strzelać ogniem i wiązkami plazmy, jednak w serialu nie wykazał takich zdolności.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki